طناب بتل روپ پاورجیم مدل 1256 قطر 1.5 اینچی 15 متری

Availability:

4 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)


توضیحات تکمیلی

رنگ نارنجی

  • ابعاد
    4 × 15 سانتی‌متر
  • وزن
    24000 گرم
  • سایر توضیحات
    دارای روکش مقاوم در برابر پارگی
  • طناب دارای بافت ابریشمی با طول موج یک نواخت
  • مناسب برای باشگاه و منزل

تومان۱.۵۷۵.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

4 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

طناب بتل روپ پاورجیم مدل 1256 قطر 1.5 اینچی 15 متری

سیستم بتل روپ یا همان طناب جنگی اختراع آقای «جان بروکفیلد» یکی از نویسنده‌های برجسته آمریکا و صاحب چند رکورد جهانی در تناسب اندام و ورزش‌های قدرتی است. بتل روپ یکی از جدیدترین ابزارهای ورزشی است که بیشتر به جهت بالا بردن توان عملیاتی کل بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

بتل روپ ساختار بسیار ساده ای داشته و متشکل از یک طناب ضخیم  بلند و یک قلاب بوده که در محلی محکم نصب شده و یک سر طناب از داخل قلاب عبور داده شده و به دو تکه مساوی تقسیم می شود که امروزه به باشگاه های ورزشی به عنوان یک ورزش جدید و کارآمد راه پیدا کرده است، متراژ طناب مورد استفاده در این ورزش با توجه به شرایط مکان و ورزشکاران انتخاب می شود. همانطور که از نام لاتین آن مشخص است این وسیله ورزشی برای مبارزه در ارتش ها مورد استفاده بوده و در رشته هایی مانند MMA نیز کاربرد دارد. بتل روپ یا همان طناب سنگین بدنسازی بسیار مناسب برای تقویت مستقیم عضلات دست ها، بازوها و سرشانه می باشد و بطور عموم برای کل بدن است و همچنین ورزش با طناب بتل روپ باعث کالری سوزی و گردش خون بالا می شود که علاوه بر آمادگی جسمانی باعث تناسب اندام و از بین رفتن چربی های اضافی بدن در مدت زمان کوتاه نیز می شود همچنین بتل روپ جزو ورزش های کم هزینه، سودمند و موثر است که در هر دقیقه حدود 11 کالری می‌سوزاند و در جدول تندرستی بالاتر از دویدن قرار دارد. یکی از موارد خوب در استفاده از طناب گرفتن پنجه ها می باشد که سعی در نگاه داشتن و تعادل در حرکات طناب است زیرا حرکات طناب تا حدودی نا مشخص بوده و در نگهداری از آن باید سرعت عمل و قدرت داشته باشید و می توانید در هنگام ورزش با این طناب از حرکات نمایشی نیز استفاده کنید تا انگیزه شما ، هیجان بیننده بالاتر برود و روند تکراری به خود نگیرد.

بتل روپ نوعی از تمرینات HIIT است. اساس کار تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) دوره‌های کوتاه تمرین با شدت بالا با دوره‌های کوتاه استراحت است.

نتایج تحقیقات مختلف اثبات کرده‌اند تمرینات HIIT موجب توسعه توان بی هوازی و هوازی ورزشکار، افزایش سطح تستوسترون، بالا بردن متابولیسم و در نهایت بالا نگه داشتن متابولیسم بدن ساعت‌ها بعد از پایان تمرین می‌شود. در سالیان اخیر تمرینات متنوع HIIT ابداع شده‌‌اند و توجه ورزشکاران حرفه‌ای را به خود جلب کرده‌اند. یکی از تمرینات معروف HIIT تمرین با جناب جنگی یا بتل روپ است ( Battle Rope ) است.

۲۰ دقیقه تمرین با طناب جنگی موجب رسیدن ضربان قلب به اوج می‌شود، حس رضایت بخش و عالی به ورزشکار دست می‌دهد و شرایط شدید هوازی و بی هوازی که این تمرین فراهم می‌کند، باعث شده تا در برنامه تمرینی ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی قرار بگیرد.

 

نکته کلیدی که برای طناب‌های بتل روپ وجود دارد این است که هرکدام از عضلات‌تان را به‌صورت جداگانه درگیر خواهد کرد و همزمان با فرم‌دهی عضلات، عدم تعادل‌های عضلانی‌تان را نیز برطرف خواهد کرد.

 

جنس طناب برای تمرین بتل روپ

وزن بتل روپ به طول آن بستگی دارد. یک طناب معمولی حدود ۱۵ متر طول و ۳.۸۱ سانتی‌متر قطر دارد. این طناب دارای وزنی حدود ۱۳ کیلوگرم است و برای تمامی ورزشکاران در هر سطحی از آمادگی بدنی مناسب است. طناب جنگی با طول ۱۵ متر و قطر ۵ سانتی متر حدود ۲۴ کیلوگرم وزن دارد و بیشتر برای ورزشکاران حرفه‌ای با سطح آمادگی بالا مفید است. طناب ۱۵ متری اگر از وسط دور یک میله انداخته شود دو طناب ۷.۵ متری تشکیل می‌شود و برای اکثر ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای مناسب است.

۱۰ دقیقه تاب دادن و تمرین با طناب جنگی موجب سوزاندن ۱۱۲ کالری می‌شود.

 

طناب‌های نبرد یا Battle Ropes

این طناب‌ها معمولا به یک دیوار یا میله‌ی محکم وصل می‌شوند، در حالی که ممکن است طول، وزن و ضخامت آنها متفاوت باشد. یک طناب معمولی حدوداً ۱۵ متر طول و ۱٫۸۵ سانتی‌متر نیز قطر دارد، چنین طنابی دارای ۱۳٫۵ کیلو وزن بوده و برای ورزشکاران و تازه‌کاران با هر سطح آمادگی بدنی مناسب است. مدل دیگر این طناب مدل جنگی آن است که ۱۵ متر طول داشته و ۵ سانتی‌متر قطر دارد و وزنش به حدود ۲۴ کیلوگرم می‌رسد.

نحوه صحیح انجام تمرین به این شکل است که باید روی حرکت متمرکز شوید و موج بسازید، موج‌هایی یکنواخت و ریتم‌دار

به کمک Battle Ropes موج بسازید و عضله سازی کنید. نحوه صحیح انجام تمرین به این شکل است که باید روی حرکت متمرکز شوید و موج بسازید، موج‌هایی یکنواخت و ریتم‌دار، دقت کنید که ناموزون، ناهماهنگ و بی‌قاعده طناب را پرتاپ نکنید یا به قول معروف شلنگ و تخته نیندازید.

همانطور که از نامش بر می‌آید، این طناب‌ها باعث مقاومت کامل عضلات شما می‌شود، به عنوان یک چالش عمده بیشترین تاثیر این تمرین بر تقویت عضلات سینه، شانه و بازو است، در عین حال عضلات پشت، کمر و پا را هم به شدت درگیر می‌کند. تکان دادن و شلاق زدن این طناب جنگی، بدن شما را به شکل کامل و کافی تحریک می‌کند.

 

تمرینات با شدت بالا با طناب‌های جنگی ظرفیت هوازی و بی‌هوازی شما را پس از چهار هفته بهبود بخشیده و متحول کند. به عبارت دیگر شما با این تمرین هر دو فاکتور قدرت و استقامت را به چالش می‌کشید. لازم به ذکر است تحقیقات نشان داده استفاده از طناب‌های جنگی برای یک جلسه تمرین شدید فقط می‌تواند 10 دقیقه مفید باشد و توصیه شده به صورت مداوم در یک جلسه تمرین، بیشتر از 10 دقیقه این تمرین را ادامه ندهید.

 

 

فروش اورجینالطناب بتل روپ پاورجیم مدل 1256 قطر 1.5 اینچی 15 متری درفروشگاه منیریه

توضیحات

وزن

رنگ

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “طناب بتل روپ پاورجیم مدل 1256 قطر 1.5 اینچی 15 متری”

There are no reviews yet.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…