قوانین و مقررات وب سایت رسمی منیریه

این توافقنامه اخیرا در تاریخ 21 بهمن 1397 اصلاح شد.

قوانین و مقررات منیریه

فروشگاه رسمی منیریه  یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات ورزشی شامل، تجهیزات بدنسازی، تجهیزات یوگا، بیلسارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، توپ رزشی، کفش ورزشی، پوشاک ورزشی، تردمیل خانگی ، تردمیل باشگاهی ، انواع ماساژور ، الپتیکال و دوچرخه ثابت و… در ایران می باشد که  اساس کار را بر تامین رضایت مشتری و ایجاد آرامش خاطر از خرید و دریافت کالا قرار داده است ،

 

شرایط در رابطه با محصولات پیش فروش منیریه(میتوان پیش خرید کرد) :

این محصولات که در قسمت موجودی محصول و داخل پرانتز به آن اشاره شده است (n عدد در انبار “میتوان پیش خرید کرد“) در حال حاضر موجود نبوده اما امکان خرید توسط شما مشتری محترم وجود دارد، به این صورت که مراحل خرید را انجام میدهید و سفارش شما دریافت میگردد (سفارش تایید نمیشود  بلکه “دریافت میگردد”) در این مرحله هیچ گونه مبلغی از شما دریافت نمیگردد تا زمانی که محصول موجود شود و از طریق سیستم پیامکی وب سایت برای شما پیامکی حاوی لینک پرداخت هزینه محصول ارسال میشود، سپس با پرداخت هزینه محصول، سفارش شما تایید میگردد و بلافاصله برای ارسال محصول نزد شما مشتری محترم اقدام صورت میپذیرد.

با توجه به اینکه زمان مشخصی برای تهیه اجناس پیش فروش شده مشخص نیست، فروشگاه منیریه تعهد زمانی جهت ارسال محصول پیش خرید شده مشخص نکرده است اما تلاش به تهیه هرچه سریعتر محصول دارد به همین دلیل است که هیچ هزینه ای از شما مشتری محترم تا قبل از موجود شدن محصول دریافت نمیشود.

لطفا قبل از خرید محصولاتی که بصورت پیش فروش هستند با ما تماس حاصل فرمائید چرا که امکان دارد محصول مشابه موجود باشد اما فرصت قراردادن محصول در سایت نبوده باشد، پس حتما قبل از خرید محصولات پیش فروش با ما تماس بگرید.

توجه: تنها محصولات پیش فروش تعهد زمانی جهت اسال ندارند اما محصولات موجود بلافاصله بعد از خرید ارسال میگردد

 

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی منیریه و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی منیریه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

خدمات و محتويات این فروشگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است. مالکیت معنوی اطلاعات موجود در فروشگاه منیریه به سایت و فروشگاه منیریه متعلق است و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت. هر گونه استفاده از محتويات فروشگاه منیریه فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین منیریه امکان پذیر می باشد. براى اخذ اجازه کتبی لطفا به يکی از روشهای ذکر شده در بخش “تماس  با ما” تماس بگيريد. نقل قول از محتويات فروشگاه منیریه برای فروشگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.

اطلاعات ارائه شده درباره کالاهای عرضه شده در فروشگاه منیریه ترجمه مطالب مربوطه از تولید کنندگان و یا سایتهای معتبر و برندهای اصلی می باشد.

كاربران متعهد هستند که در دسترسی به پایگاه منیریه مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروشگاه منیریه هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد پایگاه که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

فروشگاه منیریه هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در منیریه شکل می گیرد، پذیرا نیست.
تمام ابزاری که در فروشگاه منیریه با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار صرفا برای ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. فروشگاه منیریه گونه مسئوليتي را در قبال محتويات پیام های کاربران نمی پذیرد.
تمام شرایط و خدمات پایگاه منیریه برمبنای آخرین سیاستهای این پایگاه شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در اخبار پایگاه مندرج می گردد.

ارتباط پایگاه منیریه با کاربران فقط از طریق www.moniriyeh.ir بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد. فروشگاه منیریه به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.
© مالکیت معنوی محتويات فروشگاه منیریه شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به وب سیت رسمی منیریه مي باشد.
© کليه حقوق محفوظ است.1397-1402  هجری خورشیدی

ارتباط مستقيم با کاربران

فروشگاه منیریه به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت از كار ما حاصل نشده، لطفا مراتب را با پر کردن و ارسال این فرم و یا با تماس تلفنی به اطلاع ما برسانید.
ضمنا کاربران گرامی می توانند در هر زمان كه مايل باشند پرسشهای خود را به يکی از روشهای ذکر شده در بخش تماس با منیریه برای ما ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

شرایط و خدمات فروش

از نظر حقوقی، در معاملات وب سایت منیریه، فروشگاه منیریه یا نماینده رسمی، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند .
فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در پایگاه منیریه درج نموده است.
فروشگاه منیریه به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

خدمات پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت توضیحات آن ذکر شده است. در صورت عدم ذکر شرایط گارانتی در قسمت توضیحات کالا، این بدان معناست که فروشگاه منیریه خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.

قیمت و مالیات ارزش افزوده کالا

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در پایگاه منیریه درج شده و پایگاه منیریه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهء او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت 12 ساعت پس از دریافت کالا به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه منیریه اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت وب سایت منیریه تعمیر و یا جایگزین می گردد. در صورت گذشت بیش از 2۸ ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.
خریدار به مدت 2 روز فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.
خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا به صورت نقد بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه درموعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.
در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه عمومی تهران محل عقد صالح می باشد.