آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن

Availability:

11 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

  • ابعاد: 63*9 سانتی‌متر
  • وزن: 995 گرم
  • سایر توضیحات: امکان استفاده برای حرکات پشت بازو و جلوبازو،بدنه ای فلزی و بسیار مستحکم،دو رویه بسیار محکم برای محل قرار گرفتندست‌ها،دارای وزنی سبک و قابل حمل،جلوبازو هالتر لاری یا EZ،جلوبازو هالتر ایستاده،جلوبازو دمبل بصورت جفت و تک

تومان۲۸۸.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

11 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن

ضمانت کیفیت وسلامتآرم بلاستر بدنسازی اکسیژن

آرم بلاستر بدنسازی جلو بازو اکسیژن مدل 01. آرم بلاستر یا جلو بازو آرنولدی معرفی شده در این بخش دارای وزن سبکی می باشد. بلستر بازو نوار فلزی مسطح و منحنی شکل که دارای 10 سانتی متر عرض است. این وسیله دارای نواری است که در پشت گردن قرار گرفته و نوار فلزی پهن را در جلوی بدن نگه می دارد و مانند یک نیمکت برای محدود کردن حرکات بدن استفاده می شود و امکان کارکرن انحصاری روی عضلات دو سر را فراهم می آورد. آرم بلاستر از بدنه ای فلزی و بسیار مستحکم ساخته شده است تا در مقابل وزنه‎‌های بسیار سنگین فرم خود را از دست ندهد، انحنا یا قالب آن طوری طراحی شده که با تمام تیپ‌های بدنی سازگار و راحت باشد. از دو رویه بسیار محکم برای محل قرار گرفتن دست‌ها استفاده شده است که با چسبی محکم و با دوام نگه داشته می‌شوند و دست‌هایتان را از هر گونه سایش با بدنه فلزی محافظت می‌کنند. بند آن که به دور گردن انداخته می‌شود، دارای یک پد پهن و نرم برای جلوگیری از فشار به راحتی گردن در نظر گرفته شده است. ارتفاع بندها کاملاً قابل تنظیم می‌باشند. بندها از جنس پلاستیکی محکم هستند که برای مدت طولانی قابل استفاده می‌باشد.

آرم بلاستر موثر برای حداکثر شدن رشد عضلات جلوبازو

مزیت استفاده از آرم بلاستر

از آنجایی که یکی از ورزشهایی که بسیار مهم است تا انجام حرکات کاملا اصولی انجام شود بدنسازی و زیبایی اندام می باشد به همین دلیل فرد بدنساز باید تمامی نکات اصولی و استاندارد تمرینات را بداند و با آگاهی لازم شروع به تمرین کردند بپردازند همچنین تغذیه مناسب نیز بسیار تاثیر گذار می باشد در جهت رشد و تکامل این رشته مجموعه اشرافیت با تولید یک محصول داخلی و کاملا به نام یا همون جلوبازو آرنولدی توانسته کمک بزرگ در این راستا انجام دهند . شما با استفاده از این محصول می توانید حرکات جلو بازو را کاملا استاندارد و اصولی انجام دهید .

فروش اورجینالآرم بلاستر بدنسازی اکسیژن درفروشگاه منیریه

دستگاه لاری جلو بازو درجه یک

دستگاه لاری جلو بازو درجه دو

آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل MO-001

میز لاری جلو بازو درجه یک

رنگ

وزن

ابعاد

63*9 سانتی‌متر

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید