,

طناب کابلی کراس فیت مدل M203

Availability:

29 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی طناب کابلی کراس فیت مدل M203:

  • طول
    2×10×12 متر
  • وزن
    100 گرم
  • جنس
    کابل
  • قابلیت تغییر طول
    دارد

تومان۴۲.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

29 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

طناب کابلی کراس فیت مدل M203

طناب کابلی کراس فیت مدل M203 طناب مقاومی هستش. طناب زدن ورزشی هست که بدون خرج و با بازدهی زیادی عمل میکنه. انتخاب یک طناب خوب کیفیت تمرین طناب زنی شما رو افزایش میده. فواید طناب زدن برای سلامتی خیلی زیاد هستن که بعضیاشون رو براتون میگم. طناب کابلی کراس فیت مدل M203 بهترین طناب برای تمرین هوازی است.

طناب زدن یکی از بهترین تمرینات هوازی و HIIT  (تمرین متناوب با شدت بالا) است. کالری سوز سریع است: طناب زدن کمک‌تان می‌کند که در حدود ۱۳۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. بنابراین روش موثری برای آب کردن چرب‌های‌تان محسوب می‌شود. از دویدن برای کالری سوزی بهتر است: ورزش طناب زدن کالری بیش‌تری را در مقایسه با دویدن می‌سوزاند. علاوه بر این، شما مجبور نیستید از منزل خارج شوید، زیرا در هر مکانی می‌توانید آن را انجام دهید. دنبال فایده‌ی دیگری هستید؟ خوب آب و هوای بد نمی‌تواند برنامه‌ی تناسب اندام شما را مختل کند.

طناب کابلی کراس فیت مدل M203 بند سنگینی دارد اما خرج دیگری ندارد. بسیار ورزش ارزانی است: این ورزش یکی از ارزان‌ترین انواع ورزش است؛ شما می‌توانید با قیمت بسیار پایینی یک طناب را خریداری کنید. به شکل‌گیری عضلات کمک می‌کند: طناب زدن به شکل‌گیری عضلات کمک می‌کند چرا که یکی از تمرینات وزن بدن محسوب می‌شود. تعادل، هماهنگی و چابکی شما را بهبود می‌دهد: این ورزش سلامت پا، تعادل، هماهنگی و چابکی شما را بهبود می‌دهد. بیش‌تر دونده‌ها و سایر ورزشکاران برای تمرین کردن طناب می‌زنند.

بهترین تمرین استقامتی است: طناب زدن یکی از بهترین ورزش‌ها برای تمرینات مقاومتی و استقامتی است. به تمام اندام شکل می دهد: طناب زدن سبب می‌شود که بدن به طور کامل در حرکت باشد. این ورزش به خصوص برای شکل‌گیری و توسعه‌ی ران‌ها، ساق پا و ماهیچه‌های پشت پا عالی است. و در عین حال، روی بالاتنه و بازو هم کار می‌کند.

طناب کابلی کراس فیت مدل M203 مناسب تمرینات اینچنینی هستند. عضلات فلکسور هیپ را بهبود می دهد: طناب زدن عضلات فلکسور هیپ را نیز درگیر می‌کند و آن‌ها را بهبود می‌دهد. جزو تمرینان شدت پایین است: مطالعات نشان می‌دهند که ورزش طناب زدن فشار کم‌تری روی مفاصل ایجاد می‌کند و در مقایسه با دویدن مفاصل را کم‌تر تحت فشار قرار می‌دهد. این تمرین زمانی که آن را با دویدن مقایسه کنیم، جزو تمرینات با شدت پایین محسوب می‌شود و و بنابراین گزینه‌ی بهتری است. برای سلامت قلب و عروق مفید است: طناب زدن سلامت قلب و عروق را افزایش می‌دهد زیرا سبب بهبود سرعت ضربان قلب می‌شود. این ورزش برای بیماران دارای فشار خون بالا مفید است.

فروش اورجینال طناب کابلی کراس فیت مدل M203 در فروشگاه منیریه

طول کابل

۲۹۰سانتی متر

جنس دسته

پلاستیک سخت

قابلیت تغییرطول

دارد

جنس

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “طناب کابلی کراس فیت مدل M203”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید