,

کفش تکواندو طرح آدیداس

Availability:

19 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)


توضیحات تکمیلی

طرح ادیداس

جنس فوم

– زیره لاستیک

– کیفیت مرغوب

– محصول ایران

سایز کفش33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46

تومان۷۰.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

19 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

کفش تکواندو طرح آدیداس

 

تکواندو (زبان کره‌ای: خط هانگول: 태권도 خط هانجا :跆拳道) یک ورزش رزمی کره‌ای و المپیکی است که دارای بیشترین تعداد ورزشکار در میان ورزش‌های رزمی در سراسر دنیا می باشد. کلمه ( Taekwondo ) از سه بخش “ت” (Tae) به معنی ” پا ” ، “کوان” (kwan) به معنای ” مشت ” و یا “مبارزه”  و “دو” (Do) به معنای ” راه ” و یا ” نظم و انضباط” تشکیل شده است. پس به طور کلی، کلمه تکواندو به معنی روش استفاده درست از دست و پا می‌باشد. تکواندو تاریخچه‌ای به قدمت پنج هزار سال در کره دارد، و در طول این مدت با اسم‌های زیادی همانند “سوباک” ، “تک کیون” و “سوبائه” خوانده شده است و در طول دوره پیشرفته و تکامل خود ، تکنیک‌های و فنون بسیاری را از هنرهای رزمی موجود در کره، چین، و ژاپن به خود جذب کرد و به همین دلیل در حال حاضر شباهت زیادی به روش‌های مبارزه موجود در کشورهای شرقی دارد. تکواندو یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های رزمی بوده که از سال 1960 به بعد محبوبیت تکواندو به میزان زیادی افزایش پیدا کرد و توانست در عرض چند دهه ، محبوبیت بیشتری به نسبت کاراته ، جودو و روش‌های دفاع شخصی دیگر به دست آورد. از جمله دلایل محبوبیت این ورزش رزمی ، زیبایی حرکات آن است که شامل حرکات بسیار زیبا و هنرمندانه پا می‌باشد. تکواندو به طور سنتی به صورت پا برهنه انجام می‌شود ولی کفش‌های تمرینی ویژه‌ای هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای راحتی در تمرین استفاده کنید. کفش های تکواندو دارای برندها و کیفیت های گوناگونی می باشد و کفش تکواندو فوم طرح آدیداس معرفی شده در این بخش نیز از تولیدات یکی از شرکت های ایرانی می باشد. جنس کفش تکواندو از فوم و زیره آن از جنس لاستیک بوده که برای جذب فشار ناشی از حرکات سریع و سنگین پا بسیار مناسب می باشد. این کفش تکواندو فوم ، طرح آدیداس بوده که دارای زمینه سفید ، مشکی و خط های طلایی رنگ است همچنین سایزبندی این کفش تکواندو کامل ( 46 – 40 ) و محصول ایران می باشد.

زیره

لاستیک

سایز

جنس

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “کفش تکواندو طرح آدیداس”

There are no reviews yet.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…