,

توپ فوتبال طرحworld Cup2018 مدل sport 3

Availability:

22 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)


توضیحات تکمیلی

  • سایز
    5
  • وزن
    380 گرم
  • سری
    حرفه‌ای
  • جنس
    پلی اورتان
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • اقلام همراه
    سوزن مخصوص باد
  • سایر توضیحات
    توپ دست دوز از نخ ابریشم.
  • با کیفیتی فوق العاده.
  • مناسب بازی حرفه ای چمن

 

تومان۹۲.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

22 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

توپ فوتبال طرحworld Cup2018 مدل sport 3

 

توپ به عنوان اصلی ترین ابزار برای ورزش فوتبال شناخته میشود که بدون آن بازی معنایی پیدا نمی کند 22 نفری که در زمین هستند همه نگاهشان به آن خیره است و مسیر حرکت آن را دنبال می کنند ، با رد شدنش از خط دروازه خیلی ها از جا می پرند و خیلی ها سرجایشان میخکوب میشوند ، خیلی ها آن را به زمین میکوبند خیلی ها آن را می بوسند ، توپ نمادی از بروز خشم و نفرت و غم و شادی در فوتبال است.
تاریخچه استفاده از توپ بر میگردد به قرونی که انسان دوست داشت برای تفریح و سرگرمی بازی خاصی انجام بدهد که در آن زمان بازی با جمجمه مدور بعضی حیوانات و حتی جمجمه انسان رایج بود و بعد ها گرد کردن پارچه و پوست حیوانات بشکل توپ جایگزین آن شد و تا به امروز که این فرم را حفظ نموده و فقط جنس آن تغییرات زیادی را به خود دیده است.
امروزه دنیای توپ فوتبال آنقدر پیشرفت کرده که برای هر نوع مسابقه و هر نوع زمین یک توپ مخصوص به خود وجود دارد تا بازیکنان بهترین کارایی خود را در زمین با آن نشان بدهند ، که در زیر به انواع اصلی آن اشاره می کنم.

انواع توپ فوتبال

توپ مسابقه تضمینی premium match ballاین نوع توپ توسط fifa مورد تایید قرار می گیرد و آزمون های مختلفی را برای گرفتن این تاییدیه پشت سر میگذارد ، تاییدیه فیفا بالاترین سطح استانداردی است که یک توپ فوتبال می تواند آن را بدست اورد.
تست هایی که بر روی توپ جهت گرفتن تاییدیه اعمال میشود شامل تست سلامت شکل و فرم ، نگهداری باد در داخل توپ ، کارایی ، ضد آب بودن و پرواز درست توپ در هوا است.
Official match bll عنوانی است که برای این نوع توپ ها بکار میرود که ما شاهد این توپ ها در لیگ و تورنومنت های معتبری مانند لیگ قهرمانان اروپا ، یوفا ، کوپا آمریکا ، لیگ جزیره ، لالیگا ، بوندس لیگا ، سری آ و سایر لیگ های معتبر مورد تایید فیفا هستیم.
توپ مسابقه match ballتوپ مسابقه تا حدود زیادی به توپ مسابقه تضمینی شباهت دارد ولی توسط سازمان های تعیین استاندارد خصوصی مورد تایید قرار می گیرد ، NFHS و NCAA دو مرکز اصلی هستند که به غیر از فیفا مراجع معتبر در این زمینه شناخته میشوند.
NFHS فدراسیون ملی نظارت بر انجمن های دبیرستانی است که قوانین مسابقات و فعالیت های ورزشی در دبیرستان های آمریکا را وضع می کند.
NCAA انجمن ملی ورزش های دانشگاهی به عنوان یک موسسه غیر انتفاعی که توسط 1281 موسسه ، سازمان و فرد شخصی طبق یک قانون مدون مدیریت میشود.

معیار های تایید توپ توسط NCAA

 محیط توپ نباید بیشتر از 28 اینچ و نباید کمتر از 27 اینچ باشد.
– وزن توپ در آغاز بازی نباید بیشتر از 454 گرم و نباید کمتر از 397 گرم باشد و در کل وزن توپ نباید بیشتر از 475 گرم حتی در شرایط مرطوب و در جریان بازی باشد.
– فشار توپ باید بین 8.8 تا 16.2 PSI باشد ( PSI واحد اندازه گیری فشار جریان هوا و مایعات است).
– توپ باید کاملا کروی باشد.
– لایه بیرونی توپ باید از چرم یا الیاف مصنوعی مورد تایید باشد و نباید از الیافی که به پوست و بدن بازیکن اسیب میزند استفاده شود.
– در خصوص رنگ توپ محدودیتی وجود ندارد.

معیار های تایید توپ توسط NFHS

 توپ باید کروی باشد
– جنس لایه بیرونی توپ باید از چرم یا الیاف مصنوعی مورد تایید باشد و همچنین ضد آب باشد.
– محیط توپ نباید بیشتر از 28 و کمتر از 27 اینچ باشد.
– وزن توپ در ابتدای بازی نباید بیشتر از 454 و کمتر از 397 گرم باشد.
توپ تمرین یا آموزشی TRAINING BALL

توپ های تمرینی ساخته شده از لایه های بسیار مقاوم هستند و مناسب هر نوع تمرینی می باشند ، فرق آن با توپ مسابقه در وزن و محیط و … هست که از ملاک های اصلی موسسات یاد شده در بالا ممکن است کمی فاصله داشته باشد.
توپ چمن مصنوعی TURF BALLاین نوع توپ بواسطه خشک بودن چمن مصنوعی که خراش و زخم های عمیق تری را ممکن است بر روی بدنه توپ ایجاد کند دارای لایه های ضخیم و مقاوم تری است ولی از لحاظ سایر موارد شبیه توپ های چمن طبیعی هست.
توپ سالنی INDOOR BALLتوپ سالن یا فوتسال نوعی خاص از توپ فوتبال است که دارای اندازه ای کوچکتر معمولا 4 است ولی در وزن معمولا با توپ سایز 5 برابری می کند.
این نوع توپ ها کمی تنبل ساخته میشود که پرش زیادی نداشته و بازیکن تسلط بهتری برای انجام حرکات تکنیکی در فضای محدود داشته باشد.
جنس لایه بیرونی توپ نیز کمی نرم تر و مقاوم تر است که موقع برخورد به دیواره سالن مانع از دست دادن شکل کروی آن شود.
توپ فوتبال ساحلی BEACH BALLسایز توپ فوتبال ساحلی اندازه توپ داخل سالن است ولی در وزن بواسطه بازی در سطح ماسه ای نرم و ناهموار خیلی کمتر از نمونه سالنی است و دارای سطحی صیقلی و بسیار نرم است تا بازیکن بخاطر بازی با پای برهنه آسیبی به وی وارد نشود.
این نوع توپ ها نیز کاملا ضد آب هستند.
توپ فوتبال خیابانی STREET BALLاین نوع توپ نیز که مخصوص بازی بر روی سطوح خشن و ناهموار مانند آسفالت و سیمانی است از لحاظ اندازه و وزن تقریبا شبیه به توپ فوتسال است ولی دارای لایه بیرونی زبر تر و مقاوم تر است تا هم زیر پای خیابانی باز ها گیر کند و هم تحمل برخورد با سطح ناهموار را داشته باشد.
توپ پزشکی یا طبی MEDICINE BALLاین نوع توپ همانطور که از اسمش مشخص است برای اهداف پزشکی سلامتی و تقویت بافت ماهیچه ای مفصلی ورزشکاران استفاده میشود که معمولا دارای سایزی بزرگتر و وزنی بیشتر از حد معمول هستند.
دروازه بانان معمولا در تمرینات از این نوع توپ برای شبیه سازی قدرت شوت زنی بازیکنان استفاده میکنند و یا بازیکنان برای افزایش شدت ضربات پایشان.
توپ های مینی MINI BALLسایز این نوع توپ ها 1 هستند و برای افزایش سرعت عمل پای بازیکنان و یا تفریحات بعد از تمرین سخت از آن استفاده میشود.
تا اینجای کار با انواع توپ و استاندارد های مختلف مربوط به آنها اشنا شدید و در ادامه ….

ارزش و کارایی توپ ها

توپ ها به نسبت الیاف و استاندارد های گرفته شده دارای قیمت های مختلفی هستند که توپ مسابقات match ball و premium match ball از همه آنها گرانتر است.
جنس رویه ، جنس بادکنک داخل توپ و از این دست موارد تاثیر زیادی بر افزایش قیمت توپ دارند ، توپ هایی که دارای گارانتی عدم تغییر شکل کروی و ضد آب بودن را دارند دارای بیشترین قیمت در میان توپ های دیگر هستند.
قیمت توپ های مختلف از 20 دلار تا 150 دلار متغیر است.

ساختار توپ های فوتبال

پنل یا تکه های به هم وصل شده توپ از کارایی اصلی اشان پرواز بدون انحراف در هوا است ، این پنل ها میتواند بصورت تمام اتوماتیک یا تماما دستی به هم وصل شده باشند.
این پنل ها در تعداد های مختلفی در کنار هم قرار می گیرند ، توپ های 32 پنل معمول ترین آنها هستند ولی مدل های 18 و 26 پنل نیز طراحی میشوند.
برندهای نایک و آدیداس سرامد تولید کنندگان توپ فوتبال هستند تقریبا هر تورنومنت مهمی را بصورت ماراتن وار در قبضه خود دارند بعد از این برندها ، select و mitre و uhlsport برندهای مهم تولید کننده توپ محسوب میشوند.
این پنل ها بصورت سنتی بوسیله تودوزی به هم وصل میشوند ولی در توپ های پیشرفته و امروزی بوسیله پرس اینکار انجام میشود که باعث کروی شدن توپ و در نهایت گردش بهتر توپ در هوا و همچنین ضد آب شدن نیز میشود.

بادکنک یا تیوپ BLADDER

از دیگر اجزای مهم توپ بادکنی یا تیوپی هست که داخل توپ وظیفه نگه داشتن هوای داخل را برعهده دارد و با باد شدنش به دیواره پنل ها چسپیده و مانع از تغییر شکل آن میشود ، latex و butylرایج ترین و بهترین نوع جنسی است که در این بادکنک ها استفاده میشود که هم منعطف است و هم بخوبی فرم خود را حفظ می کند.
Latex در توپ های حرفه ای و مسابقه استفاده میشود ، این ماده نرم تر و منعطف تر از butyl است.
تیوپ داخلی از جنس latex مانند butyl هوا را در خود برای مدت طولانی نگه نمیدارد و نیازمند باد کردن ان در هر چند وقت یکبار است ، در صورتی که تیوپ از جنس butyl دارای نگهداری عالی هوا در خود است.

مواد بکار رفته در توپ ها

دو ماده اصلی تشکیل دهنده توپ ها (pvc (poly vvinyl carbonate و (pu(polyurethane هستند.
Pvc ماده ای مقاوم تر و دارای طول عمر بیشتری نسبت به ماده pu است، ضد سایش بودن pvc از مزایای این نوع ماده هست که باعث شده از آن در توپ هایی مثل توپ تمرین و یا توپ فوتبال خیابانی و فوتبال سالنی که در معرض سایش و خراش هستند استفاده شود.
Pu معمولا در توپ های مسابقه خیلی حرفه ای استفاده میشود ، توپ های ساخته شده با مواد pu دارای سطحی نرم لطیف تر نسبت به pvc هستند ، ماده pu دارای قدرت واکنش گرایی و انعطاف بهتری موقع برخورد با پا هستند و حس بهتری از کنترل و ضربه را فراهم می کنند و در خصوص ضد آب بودن کارایی بهتری نسبت به pvc دارند.
هر دو این دو ماده دارای قابلیت های متفاوتی هستند که باعث شده در جای خودشان بهترین باشند.

اندازه توپ ها

سایز توپ ها بر اساس رنج سنی بازیکنان استفاده کننده از توپ ایجاد شده اند ، برای بازیکنان 12 سال به بالا سایز 5 برای بازیکنان جوانتر بین 8 تا 12 سال سایز 4 و برای سنین کمتر سایز 3 استفاده میشود و توپ های مینی که کاربرد های خاصی در تمرینات دارد دارای سایز 1 هستند.
توپ رسمی مسابقات حرفه ای بزرگسالان در سایز 5 است.

میزان باد توپ فوتبال

فشار ایده آل در توپ ها بین 9 تا 10.5 پوند فشار هوا است.
فشار و حجم ورودی هوا نیز در استاندارد شدن میزان تورم توپ تاثیر گذار است که در توپ های رسمی و حرفه ای بوسیله دستگاه های حرفه ای پمپ هوا اینکار انجام میشود تا تیوپ داخلی توپ در بهترین شکل خود باشد و حجم استانداردی از هوا را در خود نگه دارد.
همانطور که خدمتتان گفتیم تیوپ از جنس butyl دارای کارایی بیشتری در نگهداری هوای اولیه در درون خود است نسبت به latex .

نگهداری از توپ فوتبال

بهترین ایده برای افزایش طول عمر توپ ، تمیز و خشک نگه داشتن توپ پس از هر بار استفاده است تا توپ همیشه در بهترین حالت خود حداقل از لحاظ ظاهری و پنل ها باشد.
توپ را هیچ وقت در فضای خیلی گرم و خیلی سرد نگه ندارید زیرا تاثیرات مخربی بر فرم و تیوپ داخلی توپ خواهد گذاشت.
نشستن یا ایستادن روی توپ یکی از بدترین حالت ها برای تغییر شکل توپ است.

 

فروش اورجینالتوپ فوتبال طرحworld Cup2018 مدل sport 3 درفروشگاه منیریه

توضیحات

جنس

نوع استفاده

نوع توپ

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “توپ فوتبال طرحworld Cup2018 مدل sport 3”

There are no reviews yet.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…