آجر یوگا مدل 198

Availability:

16 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)


توضیحات تکمیلی

  • ابعاد
    24*12*9 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • سایر توضیحات
    وزن:300 گرم
  • سه لایه
  • مناسب برای تراز و توازن بدن
  • کمک به پیدا کردن راحت تر مرکز ثقل بدن در حالت نشسته
  • ساخته شده از مواد فوم سبک و با دوام
  • آجری با سطح یک دست و صاف ضد لغزش

 

تومان۱۸.۱۳۵

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

16 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

آجر یوگا مدل 198

آجر یوگا مدل 198 جنس مرغوبی دارد و مورد توجه قرار گرفته است. یوگا یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین ورزش ها است. ایم ورزش نونیست و به گذشته های دوری برمیگردد. اما سیک های تازه و نو در این زمینه ایجاد شده است. منشآ اصلی این ورزش هندوستان میباشد. یوگا مناسب هر سن و شرایطی هست. یوگا شمل یکسری تمرینات اصلاحی میباشد. حرکت، ورزش، و خاص ترین قسمت آن مراقبه است.

آجر یوگا مدل 198

مراقبه همان مدیتیشن است.

مدیتیشن باعث آرام شدن ذهن میشود. ذهن مدام در حال فکر کردن است حتی در خواب. ما با تمرینات یوگا آرام میشویم. ریلکس میکنیم و آرامش سراسر وجودمان را در بر میگیرد. یوگا انعطاف بدن را زیاد میکند. عضله و تاندون هایی منعطف و انعطاف پذیر باعث میشود تا شما دچار درد کمتری بشوید. منعطف بودن بدن رابطه ی مستقیم با آرامش ذهن دارد. کشش عضلات روح و روان را بهبود میبخشد.

آجر یوگا مدل 198 وسیله ای مناسب برای ورزش یوگا و پیلاتس می باشد. استفاده از آن توسط مربیان توصیه می شود‏.‏ از کاربردهای این محصول می توان به پشتیبانی خوب برای حفظ تعادل اشره کرد. و کمک به انعطاف پذیری بیشتر و بدون لغزش بودن اشاره کرد‏.‏ آجر یوگا از جنس ای وی آ تهیه شده است. در عین سبک بودن از تراکم بالایی نیز برخوردار است‏.‏ این آجر به شما این امکان رو میده تا در زمان ورزش احساس رضایت بیشتری را تجربه کنید. بعد از استفاده و کثیف شدن اون هم میتونید به راحی اون رو شستشو دهید.

در ورزش یوگا استفاده‌های فراوانی از آجر یوگا مدل 198 میشه. جهت حفظ تعادل و انجام حرکات تعادلی و مثلثی پیچیده استفاده می‌شود. آجر یوگا با فوم به‌شکل تخصصی و متناسب با استانداردهای بین‌المللی ورزش یوگا تولید شده است.
لایه‌ی رویی این آجر از جنس فوم سخت تولید می‌شود. آج موجود در روی آن پخته شده هست. که این امر سبب پیدایش لایه‌ای با بالاترین حد سایش در مواد پلیمری می‌شود. هم‌چنین قسمت میانی این آجر از جنس فوم نرم است. این سبب استقامت بیشتر و سبکی آن ‌میشود.

آجر یوگا مدل 198

توضیحات

ابعاد

24*12*9 سانتی‌متر

وزن

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “آجر یوگا مدل 198”

There are no reviews yet.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…