, ,

کوله پشتی کوهنوردی مدل MNR-7550

Availability:

19 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

رنگمشکی قرمز, مشکی آبی, مشکی طوسی
ابعاد خارجی25*35*65 سانتی‌متر
حجم داخلی50 لیتر
جنس بدنهپلی استر , نایلون
وزن1000 گرم
نحوه بسته شدنزیپ
مقاومت در برابر ضربهندارد
تعداد دسته1 عدد
محل نگهداری اسنادندارد
نحوه حملدو بندی
جیب داخلیندارد
جیب بیرونیدارد
تعداد جیب‌های بیرونی3
محل نگهداری لپ‌تاپندارد
جیب خودکارندارد
قابلیت شستشودارد
روکش ضد باراندارد

تومان۸۲.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

19 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

کوله پشتی کوهنوردی مدل MNR-7550

 

اشخاصی که به ورزش کوهنوردی علاقمندند یا سفرهای یک روزه همیشه در برنامه‌ی آن‌ها قرار دارد، همیشه وسایل زیادی همراه خود دارند. زیرا یک کوهنورد حرفه‌ای همه‌ی وسایلی که ممکن است به آن نیاز پیدا کند را برای کوهنوردی جمع آوری می‌کند. از آن‌جا که این وسایل حجم زیادی دارند این اشخاص به یک کوله‌ی بزرگ و با ظرفیت زیاد نیاز پیدا می‌کنند. کوله‌های کوهنوردی از همین جهت حجم زیادی دارند. کوله‌ی MNR-7550 با ظرفیت ۵۰ لیتر یکی از کوله‌های با ظرفیت بالا است که برای کوهنوردی و تورهای یک روزه بسیار توصیه می‌شود. از ویژگی‌های این کوله، ظاهر جذاب و شیک آن است که در رنگ مشکی و با نوارهای رنگی دوخته شده است. انعطاف پذیر بودن یکی دیگر از ویژگی‌های این کوله است. بند‌ها و پشتی نرم کوله‌ی MNR-7550 باعث می‌شود تا قسمت‌هایی که با بدن شما تماس دارد زمخت نباشد و موجب خستگی بیش از حد عضلات شما نشود. همچنین شکل توری تعبیه شده روی قسمت پشتی کوله امکان عبور هوا را از آن قسمت فراهم کرده است. دوخت درونی این کوله بسیار باکیفیت می‌باشد به نحوی که می‌توانید نگران وسایل داخل آن نباشید تا با هر فشار یا ضربه‌ای از بیرون آسیب ببینند. بندهای قفل داری که در قسمت جلوی کوله تعبیه می‌توانند جهت قرارگرفتن زیرانداز و دو بندی که زیر کوله هستند نیز می‌توانند جهت حمل کیسه‌خواب مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید با قفل کردن دو بندی که روی سینه و روی شکم بسته می‌شوند، پایداری کوله را در حین حرکت حفظ کنید و جلوی تکان خوردن بیش از حد آن را بگیرید. این بند‌ها قابل تنظیم هستند و به شما امکان می‌دهد تا با باز کردن یا سفت کردن آن‌ها میزان پایداری کوله را کم و زیاد کنید. به هرحال گاهی هم نیاز دارید تا هوایی بخورید. این کوله مجهز به یک کاور ضدباران است که در جیب بالایی کوله قرار دارد. درهنگام بارندگی حتما از آن استفاده کنید تا آب باران وارد کوله نشود. شما می‌توانید از این جیب کوچک برای وسایلی مانند کلید و موبایل نیز استفاده کنید. یک زیپ نیز در قسمت زیرین کوله وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا به مخزن اصلی دسترسی داشته باشید و برای برداشتن چیزی از انتهای مخزن کوله، مجبور به بیرون ریختن تمامی محتوای داخل آن نباشید. دو جیب کناری نیز در این کوله وجود دارد که می‌توانید برای گذاشتن بطری آب یا چیزی که نیاز به دسترسی سریع به آن دارید را در این قسمت قرار دهید.

حجم داخلی

۵۰لیتر

وزن

رنگ

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “کوله پشتی کوهنوردی مدل MNR-7550”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید