,

شیکر Limitless مدل MaxWeel ظرفیت ۰٫۷ لیتر

Availability:

60 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

رنگآبی, زرد, صورتی, قرمز, سبز
نوع خروجی آبپیچی
وزن خالی۲۸۳ گرم
گنجایش۰٫۷ لیتر
جنس بدنهطلق و پلاستیک
سایر توضیحاتدارای فنر برای بهتر حل شدن پروتئین

تومان۵۵.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

60 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

شیکر Limitless مدل MaxWeel ظرفیت ۰٫۷ لیتر

 

کلمه‌ی شیکر از واژه‌ی انگلیسی Shake به معنای تکان دادن گرفته شده است. شیکر به معنای لرزاننده است و منظور از این کلمه ظرفی است که در آن می‌توان مواد متخلف را باهم مخلوط کرد. ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی همیشه در برنامه‌ی خود مصرف پودرهای پروتئین را داشته اند. برای مصرف این پودرها باید آن‌ها را با یک مایع ( آب یا آبمیوه یا … ) مخلوط کرد. شیکرها به همین منظور طراحی می‌شوند.

شیکرها معمولا با بیش از یک مخزن ساخته می‌شوند. چراکه بتوان در مخزن‌های مختلف آن‌ها پودر، دارو یا مواد غذایی قرار داد. شیکر‌ها ممکن است یک وسیله‌ی فنر شکل داخل خود داشته باشند. این وسیله‌ که به شکل های مختلفی در برخی شیکرها وجود دارد کمک می‌کند تا در هنگام تکان دادن آن‌ها مواد داخل آن بهتر باهم مخلوط شوند. این وسیله‌ی فنرشکل ممکن است به درب شیکر متصل باشد یا به‌صورت مجزا درون آن قرار بگیرد که در این صورت می‌توانید در صورت عدم نیاز از آن استفاده نکنید.

کاربرد دیگر شیکرها استفاده از آن‌ها به‌عنوان قمقمه آب است. نوشیدن آب در هنگام ورزش امر بسیار مهمی است. چرا که ورزش کردن باعث می‌شود آب بدن کاهش یابد و نیاز به جایگزینی آن به صورت تشنگی مفرط نشان داده می‌شود. همین باعث می‌شود تا ورزشکار نیاز به نوشیدن آب را در خود حس کند. استفاده از شیکر که کاربردهای دیگری نیز دارد ترجیح بسیاری از ورزشکاران است تا از آن به عنوان قمقمه آب نیز استفاده کنند.

برند Limitless یکی از برندهایی است که شیکر‌های مختلفی در ظرفیت‌های مختلف و شکل های مختلف تولید می‌کنند. طرح حاضر مدل MaxWeel است. شیکرهای مکس ویل به صورت شیشه‌ای طراحی شده اند و محتویات درون آن از بیرون قابل مشاهده است. درب این شیکر به‌صورت پیچ باز می‌شود. وزن ۲۸۳ گرمی این شیکر نسبت به برخی شیکرها کمی سنگین محسوب می‌شود، اما ظرفیت ۰٫۷ لیتری آن برتری مناسبی نسبت به رقبایش به حساب می‌آید. در این شیکر به‌جای فنر از یک توپ فنری شکل استفاده شده است تا به بهتر مخلوط شدن پروتئین کمک کند.

گنجایش

۰.۷لیتر

جنس بدنه

طلق وپلاستیک

نوع خروجی اب

پیچی

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “شیکر Limitless مدل MaxWeel ظرفیت ۰٫۷ لیتر”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید