-10%

سرسره مدل ABCD

Availability:

20 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

  • نوع محصول: سرسره
  • مناسب برای گروه سنی: 24 ماه و بالاتر
  • ابعاد: 60*60*80 سانتی متر
  • وزن: 14 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی قابل تحمل: 100 کیلوگرم
  • نیاز به سرهم بندی: دارد
  • نیاز به ابزار برای سرهم بندی: ندارد

تومان۵۱۳.۴۵۰ تومان۵۷۰.۵۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

20 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

سرسره مدل ABCD

ضمانت کیفیت وسلامتسرسره مدل ABCD

بازی نقش مهمی در زندگی کودکان دارد. آن‌ها از طریق بازی رشد می‌کنند. این گروه از بازی‌ها موجب رشد حرکتی و جسمانی کودک می‌شود. آن‌ها در حین انجام بازی‌ها از سر و بدن، دست و پای خود استفاده می‌کنند و از طریق بازی حس بینایی، شنوایی و لامسه خود را پرورش می‌دهند. سرسره ABCD شون کیدز نیز از جمله این محصولات است که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردارست و خانواده‌ها را تشویق می‌کند که بازی و تحرک را به خانه ببرند تا کودکشان از بازی و ورزش بی نصیب نمانند.سرسره خرسی «Basketball ABCD» با  وزنی 16.150 گرمی و ابعاد 105×75×158 سانتی‌متر، از جنس پلی‌اتیلن ساخته شده است. ترکیب رنگی سبز و قرمز جلوه‌ی ویژه‌ای به این محصول بخشیده است. سرسره ABCD شون کیدز علاوه بر امکان توامندسازی کودک نوپا وسیله‌ای کم‌جا، سبک و قابل انتقال در هر مکانی است. و گزینه‌ای بسیار مناسب برای مهدکودک‌ها و  یکی از وسایل سیسمونی است.در کنار این مجموعه یک بسکت برای بازی بسکتبال به همراه یک توپ مناسب اندازه آن و تلمبه و سوزن توپ قرار گرفنه(عکس آخر)  قرار گرفته که کمک به سزایی در سلامت بدنی و رشد صحیح کودک شما خواهد داشت و فرصت بی نظیری برای بازی و لذت و بلند قدی فرزند شماست، همچنین توپ این بازی سبک است و خطری برای استفاده آن در منزل وجود ندارد.

سرسره وسیله‌ای است که در پارک‌ها ٬زمین‌های بازی و .. یافت می‌شود و ممکن است سرباز یا نیمه لوله‌ای یا تمام لوله‌ای باشد.سرسره‌ها معمولاً از فلز یا پلاستیک ساخته می‌شوند یا صاف و مستقیم هستند یا پیچ در پیچ می‌باشند و حول یک مرکز پیچ می‌خورند.بچه‌ها به وسیله یک پلکان نردبان مانند به بالای سرسره می‌رسند و از آنجا سر می‌خورند.

فروش اورجینالسرسره مدل ABCD درفروشگاه منیریه

مناسب برای گروه سنی

24 ماه و بالاتر

ظرفیت وزنی قابل تحمل

۱۰۰کیلوگرم

وزن

ابعاد

60*60*80 سانتی متر

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “سرسره مدل ABCD”

There are no reviews yet.