,

راکتPing Pongفرندشیپ مدل 9917 Five Star

Availability:

هم اکنون در انبار موجود نیست - اما میتوانید این محصول را پیش خرید کنید


توضیحات تکمیلی

 

  • طول راکت
    27 سانتی‌متر
  • وزن
    290 گرم
  • ضخامت صفحه
    1 سانتی متر
  • اندازه صفحه
    17 سانتی‌متر
  • طول دسته

    10 سانتی‌متر

سایر مشخصات

  • توضیحات
    دارای اسفنج و تخته مقاوم، راحت و سبک
  • دارای دسته مقعر جهت کنترل بیشتر روی راکت
  • قابلیت اعمال پیچش به توپ با روکش اسفنجی دولایه

تومان۷۵.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

هم اکنون در انبار موجود نیست - اما میتوانید این محصول را پیش خرید کنید

راکتPing Pongفرندشیپ مدل 9917 Five Star

 

 

راکت پینگ پنگ مدل فرندشیپ راکتی باکیفیت بوده و می‌تواند به‌عنوان وسیله‌ای لذت‌بخش برای این بازی مفرح مورد استفاده قرار گیرد. برای انتخاب راکت‌های پینگ‌پنگ باید موارد زیر را مدنظر قرار دهید مانند جنس بدنه راکت، سبک بودن راکت و ضخامت راکت که همه این ویژگی‌ها کنار هم آن را به راکتی مناسب تبدیل خواهد کرد. ضخامت این راکت 1 سانتی‌متر است. به‌علاوه وزن رویه نیز به ضخامت اسفنج راکت بستگی دارد و اگر ضخامت رویه کم شود سرعت رویه هم کم می‌شود به همین دلیل بازیکنان رویه با حداکثر ضخامت را انتخاب می‌کنند. تا بازی سرعتی را به نمایش بگذارند. از ویژگی بسیار خوب این راکت سبک بودن آن است که درعین‌حال جنسی مقاوم داشته و به بازیکن در انجام حرکت و تکنیک کمک زیادی خواهد کرد.راکت برای تفریح و لذت بردن از اوقات فراغت گزینه مناسبی خواهد بود.

راکت تنیس روی میز (یا بعبارت دیگر راکت پینگ پنگ) , ضروری ترین وسیله ورزشی مورد استفاده توسط یک تنیس باز (پینگ پنگ باز) می باشد که در آمریکا به آن Paddle, در انگلیس و هند Bat و در اصطلاحات فدراسیون جهانی تنیس روی میز به آن راکت Racket می گویند.

براساس قوانین فدراسیون جهانی تنیس روی میز, راکتهای پینگ پنگ می توانند به هر شکل و اندازه و وزنی باشند اما باید سطوح مسطحی در هر دو طرف آن وجود داشته باشد. بطورکلی راکتهای پینگ پنگ از دو بخش اصلی تیغه و رویه لاستیکی تشکیل شده اند, که جنس, ضخامت و ساختار هر یک از این دو اجزاء نقش بسیار مهمی در نحوه عملکرد تنیس باز ایفاء می کنند.

عموما راکتها به دو صورت آماده و سفارشی وجود دارند. راکتهای آماده, راکتهایی هستند که بصورت مونتاژ شده هستند و دارای تیغه و رویه لاستیکی مشخصی برای سبک بازی خاصی می باشند. این گونه از راکتها دارای اتواع زیادی می باشند و تولید کنندگان متعددی براساس یافته های خود اقدام به تولید این گونه از راکتهای پینگ پنگ می کنند. در اینگونه از راکتها کافیست که براساس سبک بازی خود اقدام به انتخاب یکی از راکتهای آماده بکنید. اما, بعضی از ورزشکاران حرفه ای براساس سبک بازی خود, ترجیح می دهند که اجزاء مختلف راکت را بصورت جداگانه تهیه کنند و توسط خودشان راکتها را مونتاژ کنند که به این گونه از راکتها, راکتهای سفارشی می گویند.

فروش اورجینالراکتPing Pongفرندشیپ مدل 9917 Five Starدرفروشگاه منیریه

اندازه صفحه

۱۷سانتی متر

وزن

۲۹۰گرم

طول دسته

۱۰سانتی متر

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “راکتPing Pongفرندشیپ مدل 9917 Five Star”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید