راکت پینگ پنگ دانیک شیلدکروت مدل appelgren 400

Availability:

5 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

 

  • طول راکت
    25.5 سانتی‌متر
  • وزن
    240 گرم
  • ضخامت صفحه
    2 سانتی متر
  • اندازه صفحه
    25 سانتی‌متر
  • طول دسته
    8 سانتی‌متر

تومان۸۹.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

5 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

راکت پینگ پنگ دانیک شیلدکروت مدل appelgren 400

پینگ‌پنگ ورزشی مهیج و دردسترس برای همه‌ی افراد است. معمولا در پارک هر محله یا در هر مدرسه‌ای، یک میز پینگ‌پنگ برای بازی وجود دارد که تنها با داشتن یک راکت ارزان‌قیمت و مبتدی می‌توان به این ورزش پرداخت. راکت پینگ‌پنگ (Appelgren Line Level 400) یکی از تولیدات برند «شیلدکروت» است. این راکت مبتدی، برای بازی ‌آماتور با اندازه و وزنی تقریبا استاندارد و با دسته‌ای پلاستیکی و بسیار خوش‌دست است. راکت Appelgren Line Level 400 در رنج قیمتی پایینی قرار دارد و بسیار مناسب افراد آماتور و کسانی است که به صورت غیرحرفه‌ای تنیس روی میز بازی می‌کنند، با طول 26 سانتی‌متر که تنها یک سانتی‌متر از اندازه‌ی استاندارد راکت‌های پینگ‌‌پنگ بزرگ‌تر است. قسمت صفحه‌ی این راکت با روکش اسفنجی 1.5 میلی‌متری پوشیده شده و امکان افزایش کیفیت و دقت ضربات را به بازیکن می‌دهد. دسته‌ی پلاستیکی این راکت نقطه‌ی ضعف آن شمرده می‌شود که آن را از حالت استاندارد یک راکت پینگ‌پنگ خارج کرده است؛ چراکه راکت پینگ‌پنگ استاندارد تماما از جنس چوب ساخته می‌شود. این دسته‌ی پلاستیکی، حالتی ارگونومیک دارد و در حین بازی به بازیکن احساس راحتی می‌دهد. روی بسته‌بندی این مدل راکت دانیک شیلدکروت هم مانند مدل‌های دیگر این برند، مقیاس سنجش کیفیت راکت درج شده است. مقیاس سنجش کیفیت Appelgren Line 400 که برمبنای آن به‌ هر کدام از ویژگی‌های اصلی راکت‌ از یک تا صد امتیاز داده می‌شود؛ به این‌صورت است که نمره‌ی 60 برای سرعت، 50 برای چرخش و 90 برای کنترل، نمرات متوسطی برای این راکت هستند. «پینگ‌پنگ» یا «تنیس روی میز» ورزشی انفرادی است که روی یک میز و به‌وسیله‌ی راکت و توپ انجام می‌شود. شروع تاریخچه‌ی این ورزش به کشور انگلستان برمی‌گردد. در سال 1901، «جی جکس» و پسرش این ورزش را ابداع کردند. در سال 1921 هم «فدراسیون بین‌المللی پینگ‌پنگ» (ITTF) شکل گرفت. این ورزش به‌مرور زمان، به سایر مناطق اروپا و سپس به آسیای شرقی و ژاپن راه پیدا کرد. در حال حاضر ورزش پینگ‌پنگ بیش از 900 میلیون طرف‌دار در سراسر جهان دارد. این بازی اغلب به‌صورت 2 یا 4 نفره و به‌وسیله‌ی راکت مخصوص این بازی انجام می‌شود. راکت یکی از وسایل مهم و تاثیرگذار تنیس روی میز است. جنس راکت از چوب بوده و یک لایه روکش پلاستیکی عاج‌دار روی دو طرف راکت ‌نصب شده است. راکت Appelgren Line Level 400 از سری راکت‌های آماتور و غیرحرفه‌ای برند دانیک شیلدکرووت بوده که دسته‌ای ارگونومیک و پلاستیکی دارد و با اندازه‌ای استاندارد مناسب برای بازی‌های آماتوری است.
طول دسته

۸سانتی متر

ضخامت صفحه

۲سانتی متر

طول راکت

۲۵.۵سانتی متر

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “راکت پینگ پنگ دانیک شیلدکروت مدل appelgren 400”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید