,

دمبل روکش ژله ای بانوان ۵ کیلوگرم

Availability:

15 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضییحات تکمیلی دمبل روکش ژله ای بانوان ۵ کیلوگرم:

دمبل‌های روکش ژله‌ای بانوان در وزن‌های مختلفی که بین ۰٫۵ کیلو تا ۵ کیلوگرم متفاوت است تولید شده‌اند.

این دمبل‌ها به دلیل روکش ژله‌ای نرمی که دارند به دست آسیب وارد نمی‌کنند

ساختار ۶ضلعی

 

تومان۳۶.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

15 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

دمبل روکش ژله ای بانوان ۵ کیلوگرم

دمبل روکش ژله ای بانوان ۵ کیلوگرم مناسب هر نوع تمرینی میباشد. دمبل یکی از وسایل بسیار مناسب برای راه انداختن یک باشگاه ورزشی خانگی است. میـتوانید بـا استفاده از آنها یکـسری حرکات ورزشی کامل را انجام دهید. خرید ست کامل آن گران نیست و از  دستگاههای بزرگ بدن سازی فضای کمتری را اشغال می کند. شما می توانید آنرا در هر قسمتی از خانه که فضای مناسب دارد، جای دهید. می توانید سری ورزش های بیشتری را نسبت به هالتر و سایر دستگاه های بدنسازی انجام دهید.  ورزشکاران حرفه ای که به دنبال حجم آوردن هستند با دمبل تمرینات کاملی خواهند داشت. مبتدی هاهم که قصد از دست دادن وزن اضافه خود را دارند می توانند از حرکات ورزشی دمبل بهره ببرند.

دمبل روکش ژله ای بانوان ۵ کیلوگرم وسیله ای مناسب

تمام این موارد ما را به این نکته می رساند که پولتان را صرف خرید دستگاههای ناکارآمد ورزشی نکنید. یک ست قابل اطمینان و کامل دمبل را خریداری کنیم و بدن خود را برای همیشه بر روی فرم آوریم. البته باید به خاطر داشته باشید که تنها خرید یک ست کامل و زیبای دمبل باعث روی فرم آمدن اندام شما نمی شود. بلکه باید از یک رژیم غذایی سالم نیز بهره ببرید و وزن خود را کمی کاهش دهید. سپس تمرین ها را سر موقع و با نظم و ترتیب انجام دهید.

دمبل روکش ژله ای بانوان ۵ کیلوگرم خانگی:

اگر در خانه تمرین می کنید باید یک نیمکت تخت در اختیار داشته باشید. بهتر است که آنرا در یک زاویه ۴۵ و ۹۰ درجه به طور مایل بر روی زمین پیچ کنید. یک تشکچه پلاستیکی هم باید بر روی زمین بندازید که اگر روی زمین افتادند، ضرب آنها گرفته شود. برای انجام حرکات قدرتی (انجام یک ست و تکرار آن) باید نکاتی را بدانید. مبتدی ها باید از وزنه های سبک تر شروع کرده و هر ست ۱۰ تا ۱۵ تایی را برای ۴ مرتبه تکرار کنند. افراد ورزیده تر که در پی حجم آوردن می باشند میتوانند حرکات خود را با وزنه های سنگین تر انجام دهند. در ست های ۶ تا ۸ تایی برای ۴ مرتبه تکرار کنند. شما تکرار ورزش کردن را بر اساس اهداف و زمانی که در اختیار دارید میتوانید تنظیم کنید.

حرکات دمبل: روز اول: سینه و جلو با. روز دوم: پشت و پشت بازو. روز سوم: شانه. روز چهارم: پاها.

حرکات تمرینی با استفاده از دمبل روکش ژله ای بانوان ۵ کیلوگرم:

سینه، دمبل زدن به سمت بالا. حرکات اضافه برای ورزشکاران حرفه ای، کشش با دمبل به سمت بالا، جلو بازو. حرکات حلقوی به صورت نشسته با استفاده از دمبل حرکات حلقوی سنگین. حرکات اضافه حرفه ای، استفاده از دمبل و انجام حرکت جلو بازو برای هر دست بطور جداگانه. پشت، دمبل زدن با استفاده از یکی از دست ها، حرکات کششی با دمبل به سمت بالا. آوردن دمبل ها از بالا به سمت پاها (در این حرکت به یک میله که بین پاها قرار میگیرد نیز نیاز داریم). پشت بازو، پرس با دمبل در حالیکه دست ها کاملا نزدیک به هم نگه داشته شده اند، انجام حرکات پشت بازو با استفاده از دمبل. از مربی خود یک جلسه وقت بگیرید و از او بخواهید تا طریقه انجام هر یک از تمرینات بالا را برایتان توضیح دهد.

نوع

رنگ

فروشگاه

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “دمبل روکش ژله ای بانوان ۵ کیلوگرم”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید