,

دستگاه کراس اور درجه دو

Availability:

17 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

  1. در این تمرین فرم صحیح اجرای حرکت بسیار مهم است. سعی کنید با وزنه های سبک فرم صحیح آن را یاد گرفته و با گذشت زمان وزنه را افزایش دهید.
  2. هنگام باز کردن دست ها رو کشش عضلات سینه تمرکز کنید. در مرحله بستن دست ها هم تمرکزتان روی منقبض کردن عضلات سینه باشد.
  3. در تمام طول تمرین آرنج ها باید مقداری خم بوده و زاویه آن ها تغییری نکند.

به دلیل نوسانات ارز جهت خرید و اطلاع از قیمت محصول لطفا تماس بگیرید

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

دستگاه کراس اور درجه دو

آموزش تمرین کراس اور:

  1. پولی های دستگاه سیم کش را روی بالاترین درجه تنظیم کنید. اگر قدتان کوتاه است نیازی نیست بالاترین درجه پولی را انتخاب کنید، همین که پولی بالاتر از سر شما باشد کفایت می کند. وزنه های متناسب با توانایی خود را در دو طرف دستگاه انتخاب کرده و دسته های آن را در دست بگیرید.
  2. یک خط فرضی بین دو پولی در نظر بگیرید، در حالی که دست های خود را به سمت جلو خم کرده یک قدم از آن جلوتر بروید. هر دو دست باید به شکل کشیده روبروی شما قرار گرفته باشند. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. برای جلوگیری از اعمال فشار زیاد روی تاندون جلوبازو ها، دست ها را مقداری از ناحیه آرنج خم کنید. با انجام عمل دم و به آرامی هر دو دست را با حرکت قوس دار به بیرون باز کرده تا در سینه احساس کشش نمایید.راهنمایی: توجه داشته باشید که در طول تمرین بالاتنه و بازوها نباید هیچ حرکتی داشته باشند؛ حرکت باید فقط توسط مفصل شانه انجام شود.
  4. با انجام عمل بازدم دست ها را به وضعیت شروع تمرین بازگردانید. از همان حرکت قوسی شکل برای این کار استفاده کنید.
  5. یک ثانیه در این وضعیت مکث کرده و عضلات سینه خود را منقبض نمایید.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

می توانید جایی که دست ها به هم می رسند را بالا و پایین کنید تا قسمت های مختلف سینه درگیر شوند. توجه داشته باشید که منظور از بالا و پایین کردن در یک حرکت نیست، بلکه در ست های مختلف. مثلا در یک ست دست ها روبروی سینه به هم برسند و در ست دیگر مقداری پایین تر.

 

 

نوع دستگاه

دستگاه کراس اوردرجه دو

نوع استفاده

سالن

فروشگاه

منیریه

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “دستگاه کراس اور درجه دو”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید