,

دستگاه مولتی پرس درجه یک

Availability:

14 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


به دلیل نوسانات ارز جهت خرید و اطلاع از قیمت محصول لطفا تماس بگیرید

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

دستگاه مولتی پرس درجه یک

 

مولتی پرس سینه و سرشانه DHZ مدل E1080B طراحی شده به صورت بیومکانیک و قدرتمند، برای استفاده باشگاه‌های قدرتی ساخته شده است. ساختار محکم مولتی پرس سینه و سرشانه DHZ مدل E1080B نقش اساسی در کارایی عالی آن دارد و پایداری و قاب اصلی بزرگ آن راحتی را به ان اضافه می‌کند. طراحی به صورت بیومکانیک بر روی حداکثر کردن کشش شانه و سینه عمل کرده و باعث توسعه عضلات می‌شود. نیمکت پرس‌ها از موقعیت افقی با دو گزینه ، شیب نیمکت پرس با دو گزینه دسته در زوایای مختلف و پرس شانه مستقیم با دو گزینه دسته و انتخابی بودن برای حالت­‌های زاویه دار طراحی شده است. موقعیت اولیه دسته‌ها در ارتفاع و زاویه‌های مختلف قابل تنظیم شدن هستند که به کاربر این امکان را می‌دهد که هر دو دست به یک میزان کار می‌کند.

این دستگاه در اصل نیمکت وزنه برداری برای حرکات پرس سینه ،بالاسینه و زیر سینه است که قابلیت حرکت های جلو بازو لاری ،جلو پا و پشت پا خوابیده را هم دارد. این دستگاه به صورت وزنه آزاد است یعنی باید همراه دستگاه میل هالتر و وزنه صفحه ای هم تهیه شود که در حرکات مختلف استفاده می شود . ابعاد این دستگاه 171*20.8*103 Cm است و وزن دستگاه 46 کیلوگرم است .حرکت اسکات با هالتر را هم می توان با استفاده از خرک این دستگاه انجام داد . طراحی مناسب و زیبا و همچنین کیفیت بالا این دستگاه را از دیگر برند ها متمایز می کند .

فروش اورجینال دستگاه مولتی پرس درجه دو تنهادرفروشگاه منیریه

 

 

نوع

نوع استفاده

فروشگاه

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “دستگاه مولتی پرس درجه یک”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید