,

دستکش بدنسازی مدل NOFEL

Availability:

9 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی دستکش بدنسازی مدل NOFEL:

طرح نوفل قرمز مشکی, نوفل بنفش, نوفل آبی روشن, عنکبوتی سبز, گل صورتی, گل سبز

نوعدستکش بدنسازی مدل NOFEL

مناسب بدنسازی
نوع استفاده درباشگاه وخونه
مدل nofel
فروشگاه منیریه

تومان۱۳۰.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

9 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

دستکش بدنسازی مدل NOFEL

دستکش بدنسازی مدل NOFEL ظاهر شیک و مقاومی دارد. استفاده از لوازم جانبی در هنگام ورزش یک امر بسیار ضروری است. حتی زمانی که استفاده از وسایل ورزشی بدون لوازم جانبی رایج است باز هم بی توجهی به آن‌ها توسط کارشناسان ورزشی توصیه نمی‌شود. یکی از لوازم جانبی که استفاده از آن در هنگام ورزش بسیار مهم است دستکش های بدنسازی هستند. شاید هنگامی که به باشگاه بدنسازی می‌روید کمتر زمانی این دستکش‌ها را در دست دیگران دیده باشید اما اهمیت استفاده از آن را به زودی درخواهید یافت.

دستکش بدنسازی مدل NOFEL رنگ بندی های جالبی دارند. در باشگاه‌های بدنسازی بدن شما به طور مدام با دستگاه‌های بدنسازی در تماس است و رایج ترین تماس در بین آن‌ها برخورد مداوم دستان شما با میله‌های هالتر و وزنه‌های بدنسازی و دمبل هاست. این ابزار در اغلب موارد از جنس فلزهای سخت ساخته می‌شوند. همچنین روی دسته‌ی دمبل‌ها و میله‌های هلتر معمولا عاج‌ها و شیارهایی تعبیه می‌شوند. این عاج‌ها به این دلیل روی دسته‌ی وزنه‌ها ساخته می‌شوند که در هنگام تمرین و بر اثر عرق کردن دست، وزنه از دست شما لیز نخورد.

ورزش‌کاران بسیاری هستند که برای محافظت از دست‌هایشان به هنگام ورزش از دستکش‌های ورزشی استفاده می‌کنند. دستکش بدنسازی مدل NOFEL می‌تواند برای انجام ورزش‌های مختلفی همچون وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری به کمک شما بیاید. این دستکش در ابعاد 15 × 11 سانتی‌متر عرضه شده که آن را در دسته دستکش‌های زنانه  قرار می‌دهد. همین سایز باعث می‌شود  تا این مدل بیشتر برای آقایان مناسب باشد. رویه قرمز رنگ این دستکش حالتی مشبک دارد. استفاده از پار‌چه‌های مشبک در طراحی و ساخت بسیاری از محصولات ورزشی انجام می‌گیرد. این پارچه‌ به دلیل منافذی که بر روی خود دارد باعث گردش بهتر هوا در داخل دستکش می‌شود.
فروش اورجینال دستکش بدنسازی مدل NOFEL در فروشگاه رسمی  منیریه

 

نوع

نوع استفاده

,

مدل

nofel

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “دستکش بدنسازی مدل NOFEL”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید