,

دستکش بدنسازی فاکس هد مدل Fast Red

Availability:

17 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی دستکش های ورزشی بدنسازی انگشتی:

نوعبدون مچ بند
جنسپلی استر
سایزفری سایز
مناسب برایبدن سازی
نوع بستساده

تومان۶۶.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

17 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

دستکش بدنسازی فاکس هد مدل Fast Red

دستکش بدنسازی فاکس هد مدل Fast Red مورد استفاده در تمرین های ورزشی میباشند. استفاده از لوازم جانبی در هنگام ورزش یک امر بسیار ضروری است. بی توجهی به تجهیرات حفاظتی توسط کارشناسان ورزشی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. یکی از مهم ترین لوازم جانبی که استفاده از آن در هنگام ورزش بسیار مهم است دستکش بدنسازی میباشد. شاید در باشگاه های بدنسازی کمتر زمانی این دستکش‌ها را در دست دیگران دیده باشید. باید اهمیت استفاده از آن را متوجه بشوید.

دستکش بدنسازی فاکس هد مدل Fast Red بسیار زیبا و شکیل هست.

در باشگاه‌های بدنسازی بدن شما به طور مدام با دستگاه‌های بدنسازی در تماس است. رایج ترین تماس در بین آن‌ها برخورد مداوم دستان شما با میله‌های هالتر است. همینطور وزنه‌های بدنسازی و دمبل ها هم به دستانتان آسیب میرساند. این ابزار در اغلب موارد از جنس فلزهای سخت ساخته می‌شوند. همچنین روی دسته‌ی دمبل‌ها و میله‌های هالتر معمولا عاج‌ها و شیارهایی تعبیه می‌شوند. این عاج‌ها به این دلیل روی دسته‌ی ساخته می‌شوند که هنگام تمرین بر اثر عرق کردن دست، وزنه از دستتان لیز نخورد. تجهیزات مراقبتی به شدت توسط مربیان و کارشناسان توصیه میشود.

تجهیزات مراقبتی در انواع ورزش ها بصورت تخصصی طراحی شده است. هر وسیله ای برای قسمتی خاص از بدن ایجاد شده. محصولاتی برای مراقبت دستها، پاها، کمر، زانو، انگشتان، گردن، زانوها، سر، چشمها، گوشها و حتی برای بینی موجود میباشند. جنس هر کدام از این محصول ها متفاوت و با درجه کیفیت متفاوتی تهیه شده اند. در این پیج دستکش های محافظتی ورزشی به فروش میرسد.

جنس این نوع دستکش مرغوب و از جنس فوم عالی ساخته شده است. مدل آن بیشتر مورد توجه بانوان قرار میگیرد. دستکش ها ظریف و مقاوم میباشند.

فروش اورجینال دستکش بدنسازی فاکس هد مدل Fast Red درفروشگاه منیریه

مناسب برای

بدن سازی

نوع پست

ساده

سایز

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “دستکش بدنسازی فاکس هد مدل Fast Red”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید