دستکش بدنسازی آر دی ایکس مدل R جنس مقاومی دارد. استفاده از لوازم جانبی در هنگام ورزش یک امر بسیار ضروری است. با وجود لوازم جانبی رایج باز هم بی توجهی به آن‌ها دیده میشود. یکی از لوازم جانبی که استفاده از آن در هنگام ورزش بسیار مهم است دستکش های ورزشی هستند. شاید هنگامی که به باشگاه بدنسازی می‌روید کمتر زمانی این دستکش‌ها را در دست دیگران دیده باشید. اما اهمیت استفاده از آن را به زودی درخواهید یافت.

در باشگاه‌های بدنسازی بدن شما به طور مدام با دستگاه‌های بدنسازی در تماس است. دستکش بدنسازی آر دی ایکس مدل R رنگبندی فوق العاده زیبایی دارند. رایج ترین تماس در بین آن‌ها برخورد مداوم دستان شما با میله‌های هالتر و وزنه‌های بدنسازی و دمبل هاست. این ابزار در اغلب موارد از جنس فلزهای سخت ساخته می‌شوند. همچنین روی دسته‌ی دمبل‌ها و میله‌های هالتر معمولا عاج‌ها و شیارهایی تعبیه می‌شوند. این عاج‌ها به دلایل مختلفی روی دسته‌ی وزنه‌ها ساخته می‌شوند. یکی از اونها اینه که در هنگام تمرین و بر اثر عرق کردن دست، وزنه از دست شما لیز نخورد.

دستکش بدنسازی آر دی ایکس مدل R ظاهر بسیار قشنگی دارند.

اما کارکردن مداوم با فلز به خصوص شیارهای این وزنه‌ها مضراتی نیز برای دستان شما دارد. اگر شما کسی هستید که روی پوست دستانتان حساس هستید راه فراری نیست. اگر نمی‌خواهید آسیب ببینند حتما باید از این دستکش‌ ها استفاده کنید. این دستکش ها مخصوص بانوان طراحی شده که معمولا نگران پوست خود هستند. رویه داخلی این دستکش‌ها از جنس بسیار مقاومی ساخته شده است.  باعث می‌شود تا دستان شما مستقیما با وزنه و فلز هالتر تماس نداشته باشد. تماس مستقیم دست با میله وزنه به مرور زمان باعث زبر شدن پوست دست میشود. باعث تبدیل شدن آن‌ها به پینه می‌شود.

فروش اورجینال دستکش بدنسازی آر دی ایکس مدل R در فروشگاه منیریه