توپ وال بال پاورجیم مدل 704 وزن 4 کیلوگرمی

Availability:

13 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)


توضیحات تکمیلی

 

  • رنگ زرد
  • ابعاد
    40×40 سانتی‌متر
  • وزن
    4000 گرم
  • سایر توضیحات
    جنس توپ از چرم طبیعی مقاوم در برابر پارگی
  • توپ پرشده از چرم خرد شده
  • دارای دوخت مقاوم در برابر پارگی

تومان۷۳۸.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

13 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

توپ وال بال پاورجیم مدل 704 وزن 4 کیلوگرمی

وال بال وسیله ای عالی برای انجام تمرینات قدرتی و انفجاری است و در وزن های مختلف عرضه می شود. همچنین پوسته سه لایه و محکم این توپ سبب ماندگاری طولانی و حفظ شکل و ظاهر وال بال در استفاده طولانی مدت از این وسیله بدون تغییر ظاهر و کیفیت آن می شود و شیوه استفاده از این توپ ها بصورت پرتاپ آن به سمت بالا و گرفتن توپ پس از برخورد به دیوار می باشد که می توان آن را به صورت تک و دونفره اجرا کرد.

وال بال از آن دسته محصولاتی است که در ورزش نوین کنونی بسیار جای خالی اش حس میشد .

توپی بزرگ تر از مدیسن بال با پوست و جنسی چندین برابر نرم تر و در عین حال در وزن بندی های متفاوت.

قطعا اینگونه توپی از ابزار های امروزی تمرینات آمادگی جسمانی محسوب میشود ؛ علارغم کار برد های فراوان که در ادامه ی مطلب توضیح خواهی داد نقش بسیار پر رنگی در ورزش کراس فیت ؛ تی آر ایکس و سایر ورزش های مرتبط با آمادگی جسمانی دارد.

با وال بال میشود حرکات پرتابی انجام داد میشود داستان را رویش قرار داد و شنا رفت . میتوان دست به دست پاسکاری کرد و هزار هزار تمرین دیگر که با خلاقیت مربی و سطح شاگردان برابر است را ابداع کرد و در تمرینات استفاده نمود.

تنوع وزن بندی وال بال بسیار کسترده تر است مدیسن بال است و در خیلی از تمرینات هم با یکدیگر هم پوشانی دارند ولی بعضی از تمرین ها فقط مخصوص وال بال است و هیچ وسیله ی دیگری نمیتوان جایگزین آن شود .

مخصوصا آن دسته از تمریناتی که با پرتاب های با ریسک بالا تدخیل هستند ؛ این گونه تمرینات را با هیچ گونه توپ دیگری جز وال بال نمیتوان انجام داد چون این توپ تنها توپ رویه چرمی است که درونش از پنبه پر شده و بر اثر اصابت آسیبی به سر ورزش کار وارد نمیکند.

همچنین یک سری تمرینات متنوع وجد دارند در تمرین ها مربوط به شنا که انجام آن ها نیاز به یک توپ نرم دارد تا دست حسابی درونش قرار گیرد و در زمین چفت شود و در عین حال گرد و غلتان باشد تا جا به جایی آن بین دست ها آسان باشد و ورزشکار از تمرینات متوع آن بهره مند شود .

کراس فیت کار ها اخیرا اشاره ی بسار زیادی به اثر فوق العاده ی توپ های وال بال در تمرینات خود میکنند زیرا پشت طراحی این توپ هزاران دلیل و علت نهفته که همهی آن ها با عث افزایش کیفیت تمرین میشود

 

توضیحات

ابعاد

40×40 سانتی‌متر

رنگ

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “توپ وال بال پاورجیم مدل 704 وزن 4 کیلوگرمی”

There are no reviews yet.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…