,

توپ فوتبال نایکی اوردم مدل Premier League

(دیدگاه کاربر 1)
Availability:

17 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


تومان۱۴۵.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

17 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

توپ فوتبال نایکی اوردم مدل Premier League

اگر به‌دنبال یک توپ حرفه‌ای و استاندارد برای بازی فوتبال هستید توپ نایکی اوردم مدل Premier League گزینه‌ی مناسبی است. این توپ با توجه به دارا بودن تمامی ویژگی‌های یک توپ فوتبال استاندارد گزینه‌ی مناسبی برای این بازی است. چراکه از رویه‌ای با کیفیت و دوام بالا و ظاهری با طراحی زیبا برخوردار است. این توپ را می‌توان توپی کاملا استاندارد دانست، چرا که مورد تایید فیفا است و تمامی استانداردهای کافی فیفا را دارد. مولتن برای طراحی قسمت رویه‌ی این توپ از چرم مصنوعی PU که بسیار بادوام است و از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است استفاده کرده است. از همین رو این توپ برای بازی در تمامی شرایط آب‌ و هوایی برروی زمین چمن طبیعی مناسب است. به علاوه از دوام و استقامت بالایی برخوردار است. وزن این توپ حدود ۴۲۵ گرم است. طبق قوانین فیفا توپ فوتبال استاندارد باید وزنی بین ۳۹۶ تا ۴۵۳ گرم داشته باشد. پس این توپ از نظر وزن کاملا استاندارد است و اندازه‌ی آن در تقسیم‌بندی سایز توپ‌ها ۵ است. توپ نایکی اوردم مدل Premier League از سری توپ‌های فوتبال نایکی است با رویه‌ای از جنس چرم مصنوعی PU، بسیار نرم و وزن ۴۲۵ گرم که برای بازی در زمین چمن طبیعی مناسب است.

 

برند

نایک

مناسب

فوتبال

فروشگاه

منیریه

Based on 1 review

5.0 overall
1
0
0
0
0

Add a review

  1. sara

    عالی بود.

    sara

    • moniriyeh

      🙏

      moniriyeh

شما شاید این را هم دوست داشته باشید