تلمبه Manual پرباد مدل PB 30

Availability:

20 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)


توضیحات تکمیلی

 

  • ابعاد
    3.8* 30 سانتی‌متر
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • حجم هوا
    200 سی‌سی
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • فشارسنج
    ندارد
  • تعداد سیلندر
    یک
  • سایر توضیحات
    فشار: 5 بار

تومان۶۱.۱۵۵

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

20 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

تلمبه Manual پرباد مدل PB 30

 

 

تلمبه بادی دستی یک وسیله ی نوستالژیک است! حتما وقتی کوچک بودید خودتان لاستیک دوچرخه و یا توپ چرمی تان را با آن باد کرده اید یا اطرافیان و دوستانتان را در این تجربه دیده اید. حالا چطور؟ آیا علاقه دارید درباره ی بخش ها و کارکرد آن بدانید؟ پس با ما همراه باشید تا با هم این وسیله را بیشتر بشناسیم.

 تلمبه بادی چیست؟

تلمبه بادی یا پمپ بادی وسیله ای است که غالباً برای باد کردن لاستیک تایر دوچرخه ها استفاده می شود. اصولا هر وسیله دیگری را که در همین حد و اندازه باشد می توان به وسیله ی تلمبه بادی پر از هوا (به اصطلاح باد) کرد. انواع تلمبه بادی شامل تلمبه بادی پایی و تلمبه بادی دستی است که در این جا قصد داریم مورد دوم را به شما معرفی نماییم.

 کاربرد تلمبه بادی دستی

گاهی در اثر باز شدن مجرای هوای لاستیک ها یا توپ ها، هوای داخل آن ها خارج شده و کم باد می شوند. گاهی نیز در اثر گرما و سرما باد موجود در آن ها کم و زیاد می شود که نیاز به تنظیم دارد. در این شرایط است که تلمبه بادی دستی به دادتان می رسد. تلمبه بادی دستی یک وسیله و ابزار همراه است. می توانید در منزل یا در اتومبیل خود به ویژه هنگام رفتن به پیک نیک آن را به همراه داشته باشید. تلمبه بادی دستی با تجهیزات و بخش های مکانیکی که دارد باد کردن وسایل بادی را سهولت می بخشد و مزیت آن در همین دستی و مکانیکی بودن آن است؛ پس می توان در همه جا بدون نیاز به برق و باطری آن را استفاده نمود.

 بخش های تشکیل دهنده ی تلمبه بادی دستی

تلمبه بادی دستی، نوع ایستاده ی تلمبه است که از یک مخزن ایستاده ی لوله ای شکل، به همراه یک شلنگ برای انتقال هوا تشکیل شده است. هم چنین یک گیره ی پایی دارد که برای قرار دادن پا روی آن و ثابت نگه داشتن تلمبه بادی دستی به کار می رود. در قسمت بالای آن قسمتی&nbs; مجهز به فنر وجود دارد که توسط دو دست به سمت پایین هل داده می شود و مجددا به سمت بالا بر می گردد؛ در نتیجه ی این حرکت، هوا با فشار از مخزن وارد شلنگ می گردد. انتهای شلنگ وسیله ای به نام والو (یا در اصطلاح عامیانه تر سوزن تلمبه) قرار دارد که محل اتصال شلنگ با مجرای ورودی هوای وسیله ی بادی است.

از ویژگی های یک تلمبه بادی دستی خوب، استحکام بخش های تشکیل دهنده ی آن و به ویژه اتصالات آن است. از آنجا که این وسیله یک ابزار مکانیکی و دستی است، طراحی آن و مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی آن باید به گونه ای باشند که تحمل فشار و حرکات مداوم و متوالی وسیله را داشته باشند. طول مناسب برای شلنگ یکی از ویژگی هایی است که باید به آن توجه شود زیرا در صورت فقدان آن، استفاده از وسیله با مشکل مواجه خواهد بود. حرکت در بخش متحرک باید به آسانی و نرمی انجام شود. وسیله خصوصا در قسمت شلنگ و اتصالات آن نباید نشتی داشته باشد تا انتقال باد با نهایت کیفیت و سرعت انجام شود.

مهم است والو یا سوزن کاملاً استاندارد باشد یعنی در اندازه ی نرمال باشد تا به درستی در ورودی مجرای هوای وسیله ی بادی چفت شود و نشتی یا در رفتن اتفاق نیفتد.

 

فروش اورجینالتلمبه Manual پرباد مدل PB 30 درفروشگاه منیریه

حجم هوا

200 سی‌سی

ابعاد

3.8* 30 سانتی‌متر

جنس بدنه

الومینیوم

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “تلمبه Manual پرباد مدل PB 30”

There are no reviews yet.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…