آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل

Availability:

10 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

  • ابعاد
    64 × 9 × 1 سانتی‌متر
  • وزن
    1000 گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    -دارای بند نگهدارنده
  • -ارگونومی عال
  • -بدنه ای فلزی و بسیار مستحکم

تومان۲۱۶.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

10 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل MO-001

آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل MO-001 (منفجر کننده بازو) گفته میشود. محصول جلو بازوی آرنولد با کیفیت بینظیر جلو بازو حجیم را به شما نوید میدهد. آرم بلاستر Oxygen با استفاده از آلیاژ منحصر به فرد تهیه شده. در عین سبکی، مقاوت بسیار بالایی را داراست. بند محکم و حرفه ای و همچنین پد گردنی دولایه (پد عرق گیر) دارد.
آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل MO-001 این از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل MO-001 است. بلستر بازو نوار فلزی مسطح و منحنی شکل که دارای 10 سانتی متر عرض است. آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل MO-001 دارای نواری است که در پشت گردن قرار گرفته است. نوار فلزی پهن را در جلوی بدن نگه می دارد و مانند یک نیمکت عمل میکند. برای محدود کردن حرکات بدن استفاده می شود. امکان کار کردن انحصاری روی عضلات دو سر را فراهم می آورد.
آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل MO-001

به عنوان مثال حرکت جلو بازو با هالتر را بررسی کنیم. وقتی با ادامۀ ست عضلات جلو بازوی شما به ناتوانی عضلانی می رسند.. شروع به قوس کردن پشت تان می کنید. شاید هم برای بالا بردن وزنه آن را تاب می دهید،. یا با جلو بردن آرنج هایتان از عضلات شانه هم استفاده می کنید. در هر دو حالت، کارکمتری توسّط عضلات جلو بازو انجام می شود. روی توانایی تان در عضله سازی تأثیر منفی می گذارد.

arm blaster

آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل MO-001 از بدنه ای فلزی و بسیار مستحکم ساخته شده است. در مقابل وزنه‎‌های بسیار سنگین فرم خود را از دست نمیدهد. انحنا یا قالب آن طوری طراحی شده که با تمام تیپ‌های بدنی سازگار و راحت باشد. از دو رویه بسیار محکم برای محل قرار گرفتن دست‌ها استفاده شده است. با چسبی محکم و با دوام نگه داشته می‌شوند. دست‌هایتان را از هر گونه سایش با بدنه فلزی محافظت می‌کنند. بند آن که به دور گردن انداخته می‌شود. دارای یک پد پهن و نرم برای جلوگیری از فشار به راحتی گردن در نظر گرفته شده است. ارتفاع بندها کاملاً قابل تنظیم می‌باشند. بندها از جنس پلاستیکی محکم هستند که برای مدت طولانی قابل استفاده می‌باشد.
توضیحات

جنس

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “آرم بلاستر بدنسازی اکسیژن مدل”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید