-10%
,

اسکوتر لاین من model Cruiser 9028

Availability:

16 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

 

مشخصات کلی

  • مناسب برای: کودکان , بزرگسالان , فری استایل
  • وزن بسته بندی: 5000 گرم
  • وزن اسکوتر: 4500 گرم
  • وزن قابل تحمل: 70 کیلوگرم

مشخصات بدنه و فرمان

  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • فاصله دو محور چرخ: 70 سانتی‌متر
  • عرض بدنه: 10 سانتی‌متر
  • جک: دارد
  • نوع فرمان: قابل تنظیم
  • ارتفاع فرمان: 70 سانتی‌متر
  • طول دسته فرمان: 35 سانتی‌متر
  • جنس دستگیره فرمان: فوم

مشخصات چرخ و بلبرینگ

  • قطر چرخ: 200 میلی‌متر
  • جنس چرخ: پلاستیک فشرده
  • تعداد چرخ: 2 عدد
  • ترمز: ندارد

سایر مشخصات

  • سایر توضیحات: ارتفاع قابل تنظیم در 60 – 65 و 70 سانتی متر

 

تومان۷۱۹.۰۰۰ تومان۷۹۹.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

16 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

اسکوتر لاین من model Cruiser 9028

ضمانت اصالت وسلامت فیزیکی اسکوتر لاین من model Cruiser 9028

اسکوتر حرفه ای لاین من مدل Cruiser 9028 یک اسکوتر سرعتی و قابل کنترل برای سنین مختلف است. دسته ی قابل تنظیم این اسکوتر باعث شده تا برای سنین مختلف قابل استفاده باشد. فرمان این اسکوتر در سه ارتفاع 60،65 و 70 قابل تنظیم است. وزن این اسکوتر با 4500 گرم استحکام کافی در آن به وجود آورده است. اسکوتر حرفه ای لاین من مدل Cruiser 9028 تحمل وزن 70 کیوگرم را دارا می‌باشد و تا این وزن می‌توانید از سرعت و استحکام آن مطمئن باشید. جنس بدنه این اسکوتر از آلومینیوم بوده و در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی تولید شده است. عرض بدنه ی اسکوتر حرفه ای لاین من مدل Cruiser 9028 معادل 10 سانتی متر است که فضای کافی برای قرار دادن کفش روی آن است. فاصله‌ی دو محور چرخ این اسکوتر 70 سانتی متر بوده که فضای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد تا حتی بتوانید به صورت ضربدری هردوپای خود را روی آن قرار دهید. 35 سانتی متر طول دسته‌ی فرمان باعث می‌شود تا مشکلی برای عبور آن از فضاهای کوچک نباشد. دستگیره‌ي اسکوتر حرفه ای لاین من مدل Cruiser 9028 که از جنس فوم می‌باشد از عرق کردن دست شما جلوگیری می‌کند. قطر چرخ‌های این اسکوتر نیز 20 سانتی متر است که به نسبت اسکوتر‌های دیگر چرخ‌های بزرگی محسوب می‌شود. این اسکوتر دارای جک بوده و می‌توانید آن را به راحتی در هر مکانی ثابت نگه دارید و نگران ایستادن آن نباشید.

در حال حاضر با پیشرفتی که علم و صنعت جوامع کرده است باعث شده است تا این پیشرفت شامل وسایل تفریحی سرگرمی نیز شود و نسلی جدید را به علاقه مندان خود معرفی کند که این روزها با نام اسکوتر در بین عموم مردم شناخته شده است.اسکوتر در لغت فارسی به معنای لیز خوردن یا سر خوردن یا نشسته رفتن است .

دستگاهی کاملا ساده و زیبا در عین حال مقاوم وهوشمند. این دستگاه برخلاف نسل های گذشته خود اسکیت و… کاربردی راحت دارد و احتیاجی به صرف زمانی طولانی و استفاده از کلاس های مخصوص با حضور مربیانی مجرب را ندارد.

به راحتی کاربر استفاده کننده از اسکوتر میتواند ظرف مدتی کمتر از 10 دقیقه از این وسیله ورزشی تفریحی ساده استفاده وهیجانی وصف نشدنی را تجربه کند.اسکوتر امروزه با نام های زیادی در بازار عرضه شده است که اسکوتر برقی و هوشمند و اسمارت بالانس و اسمارت برد یا سلف برد از دیگر نام های این وسیله است.

اسکوتر را میتوان در اکثر مکان ها از جمله پارکها و فروشگاه ها برای به کارگیری در امر جابه جایی اجناس خریداری شده و سهولت کار خریدار در معابر جهت تردد روزانه خود به جای استفاده از ماشین های شخصی و یا حتی وسایل نقلیه عمومی شلوغ استفاده کرد.
این وسیله ورزشی تفریحی اکنون مورد توجه خاص علاقه مندان محیط زیست قرار گرفته است آن هم به دلیل که اسکوتر نیازی به سوخت های فسیلی که خبر تمام شدن و رو به کاهش بودن آنها به گوش میرسد را ندارد و از این رو بسیار مورد توجه است.

اسکوتر این وسیله هوشمند بسار حساس و ظریف در عین حال مقاوم برای اکثر سنین ساخته شده است طوری که افراد در هر سن و سالی که باشند از 20ساله تا 40ساله میتوانند در مدت زمان کوتاهی از این دستگاه استفاده کنند بدون اینکه نیازی به یادگیری و آموزش خاصی باشند.

این دستگاه بدون فرمان بوده وموتور محور است و توسط سنسورها و موتور حساسی که داخل آن تعبیه شده است کنترل و هدایت میشود که برای استفاده از آن برای بار اول کافی ست از شخص دیگری آن هم فقط برای برای ایجاد تعادل خود کمک بگیرید و یا حتی در نبود شخص دیگری میتوانید از تکیه گاهی مطمعن مانند دیوار یا هر وسیله محکم و قابل اطمینان دیگری استفاده کنید.

برای شروع کار با اسکوتر به آرامی پای راست خود را روی دستگاه قرار دهید .وجود چراغ های قرار داده شده روی دستگاه این امکان را به شما میدهد که متوجه شوید که آیا به درستی پایتان را روی دستگاه قرار داده اید یا خیر. وقتی چراغ رنگ سبز به خود بگیر نشان از آن دارد که شما کار را درست انجام داده اید در غیر این صورت با قرمز شدن چراغ میتوانید سریعا پای خود را از دستگاه پایین بیاورید و مجدد برای سوار شدن روی دستگاه اقدام کنید.

فروش اورجینال اسکوتر لاین من model Cruiser 9028 درفروشگاه منیریه

اسکوترModel HL-008

اسکوتر برقی اسمارت مدل فشن CRMC

اسکوتر میکرو مدل A4

اسکوتر ۳ چرخ متوسط – طرح ماشین

اسکوتر موزیکال

اسکوتر برقی ۶٫۵ اینچ اسمارت بالانس ویل_ طرح کماندویی

جنس چرخ

پلاستیک فشرده

جنس دستگیره فرمان

فوم

عرض بدنه

۱۰سانتی متر

وزن بسته بندی

۵۰۰۰گرم

وزن اسکوتر

۴۵۰۰گرم

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “اسکوتر لاین من model Cruiser 9028”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید