,

نیم دایره تعادلی مدل MNR-8560

Availability:

25 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی نیم دایره تعادلی مدل MNR-8560:

  • نوع
    بوسوبال ( نیم دایره تعادلی)
  • ابعاد
    60 × 60 × 25 سانتی‌متر
  • وزن
    6500 گرم

دارای جنس خوب و مقاوم و ظاهر شیک.

تومان۶۴۰.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

25 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

نیم دایره تعادلی مدل MNR-8560

نیم دایره تعادلی مدل MNR-8560 از ورزش‌های جدید باشگاه‌هاست كه می‌توانید آن را برای تحرك بیشتر و كالری‌سوزی انتخاب كنید. این ورزش توسط فردی به‌نام دیوید وك در سال 1999 ابداع شد. این ورزش به وسیله یك توپ نصفه انجام می‌شود. توپ بوسو (Bosu Ball) شكل و شمایل جالبی دارد. یك سمت آن كاملا صاف بوده و روی زمین قرار می‌گیرد و سمت دیگرش نرم و انعطاف‌پذیر است. می‌توانید روی آن بنشینید یا حركات ایستاده و خوابیده را به كمك آن انجام دهید.

ناپایداری‌ ای که به این ترتیب ایجاد می ‌شود، باعث خواهد شد عضلات بیشتری در بدنتان به کار بیفتند. تعادلتان حفظ شود و شدت انجام تمرین افزایش پیدا کند.

با استفاده از نیم دایره تعادلی مدل MNR-8560 میتوانید تمرینات انواع رشته های فیتنس را اجرا بکنید. حرکات و تمرینات استقامتی و تعادلی بی نظیری انجام دهید و می توانید بدوید. راه بروید و بپرید، باعث مقاومت ایستادگی میان تنه و قدرت عضلاتتان می گردد. این تمرینات را می توانید بصورت ایستاده , نشسته , زانو خم , به پهلو و درموقعیت های مختلف انجام دهید. این تمرینات موجب می شود کمر صاف بوده ومهره های کمر از جای خود خارج نشوند. شما باید بتوانید مرکز جاذبه بدن خود را با حرکات دینامیک کنترل کرده و تمرینات را بدرستی انجام دهید.

تمرینات تعادلی نیم دایره تعادلی مدل MNR-8560 با اجرای حرکات کمکی بسیار ایمن و کار آمد می باشند. باعث ایجاد یک حس جدید نسبت به وضعیت بدن , اطمینان حرکتی , استحکام  مفاصل و قدرت عضلاتتان می شود. تمرینات تعادلی باعث تعادل در بدن و مغز می شود و در نتیجه یک فیتنس کامل و کار آمد خواهد بود. تمرینات تعادلی می تواند موجب شادی و هیجان بر عموم و قهرمانان ورزشی در برنامه هایشان باشد. جنس بوسوبال ها مقاوم و با کیفیت میباشند.

فروش اورجینال نیم دایره تعادلی مدل MNR-8560 درفروشگاه رسمی منیریه

 

وزن

ابعاد

60 × 60 × 25 سانتی‌متر

فروشگاه

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “نیم دایره تعادلی مدل MNR-8560”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید