-10%

نردبان چابکی ایروبیک نیشن Fitness سایز 8 متری

Availability:

16 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

  • ابعاد: 80 × 800 سانتی‌متر
  • وزن: 1600 گرم
  • سایر توضیحات: دارای 2 ردیف (دوبل) – طول 8 متر – دارای 16 پله – قابلیت تنظیم فاصله ردیف ها از یکدیگر – دارای کیف حمل بسیار با کیفیت– عرض هر ردیف 88 سانتی متر – مجهز به 4 قلاب – سبک و با دوام

تومان۲۶۱.۰۰۰ تومان۲۹۰.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

16 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

نردبان چابکی ایروبیک نیشن Fitness سایز 8 متری

ضمانت کیفیت وسلامتنردبان چابکی ایروبیک نیشن Fitness سایز 8 متری

نردبان چابکی به شما کمک می‌کند تا قدرت، سرعت و مهارت حرکتی خود را بهبود ببخشید. این نردبان تکنیک و سرعت‌عمل شما را بطور قابل‌ ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد و وسیله‌ای ضروری برای تمامی ورزشکاران در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال و ایروبیک جهت بالا بردن کارایی می‌باشد. نردبان ایروبیک باعث بهبود هماهنگی، قدرت و مهارت فیزیکی شما می‌شود که با کمک آن می‌توانید انرژی پتانسل خود را آزاد کنید ، به اهداف ورزشی خود برسید و به تمرینات خود نظم و ریتمی کامل دهید. نردبان چابکی دارای ردیف های پلاستیکی با کیفیت که قابل تغییر طول بوده و به خوبی بر روی سطوح مختلفی همچون سالن، حیاط، آسفالت و … قرار می گیرد. نردبان سرعتی نیشن فیتنس دارای کیف مخصوص بوده، به‌راحتی جمع می‌شود و به سادگی قابل حمل می‌باشد. نردبان سرعتی به شما کمک می‌کند تا جایی که ممکن است با تمام سرعت ورزش کنید. تغییر جهت سریع، بهبود تعادل، بالا رفتن توان حرکات پا، بالا رفتن اعتماد به نفس و بهبود تکنیک، از جمله نتایج استفاده از نردبان سرعتی می‌باشد.

نردبان چابکی وسیله ای‌‌ قابل حمل است و کافی‌ است آن‌را روی زمین پهن کنید یا اگر عجله دارید آن‌را روی زمین بکشید . این نردبان معمولا از جنس‌های مختلفی ساخته و تولید می‌شود ولی همانطور که از ظاهرش نیز مشخص است همه ‌آن‌ها انعطاف‌پذیر و قابل تا شدن هستند.این وسیله برای تمریناتی با الگو‌های متنوع و با اهدف چابکی (افزایش عکس العمل بدن در شرایط مختلف) و سرعت طراحی شده است. به این وسیله نردبان سرعتی نیز می‌گویند.

مزایای استفاده از نردبان چابکی

مانند دویدن یا انواع دیگر ورزش‌های هوازی، تمرین با نردبان چابکی علاوه بر افزایش ظرفیت تمرینات هوازی شما ، باعث افزایش قدرت کل بدن و در نهایت کالری سوزی می‌شود. همچنین بعلاوه‌ی افزایش سرعت و هماهنگی به شما یاد می‌دهد که چگونه مرکز قدرتی‌تان را کنترل کنید و روی حرکاتتان تمرکز داشته باشید.

فروش اورجینال نردبان چابکی ایروبیک نیشن Fitness سایز 8 متری درفروشگاه منیریه

نردبان چابکی مکس اسپرت مدل MO-001 طول ۵ متر

نردبان چابکی مکس اسپرت مدل MO-002 طول ۳ متر

نردبان ایروبیک ایمان اسپرت مدل ۲۸۹۹

توضیحات

طول

۸متر

وزن

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “نردبان چابکی ایروبیک نیشن Fitness سایز 8 متری”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید