,

لباس تکواندو طرح زنبوری SAVRINA نوجوان

Availability:

20 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

سایزقد 110 سایز 1, قد 120 سایز 2, قد 130 سایز 3, قد 140 سایز 4
طرح پارچهکبریتی
جنسپلی استر و پنبه
درجه کیفیAA
محصولایران

تومان۱۰۴.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

20 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

لباس تکواندو طرح زنبوری SAVRINA نوجوان

لباس تکواندو را توبوک می نامند. توبوک هم مانند هرچیزی دیگر در تکواندو در تاریخ و زمان باستان ریشه دارد. توبوک به مجموعه ی پیراهن تکواندو (سان گی)، شلوار تکواندو (هائی) و کمربند تکواندو (تی) می گویند. اولین نوع توبوکی که برای تکواندو در نظر گرفته شد از لباس مردم کره ی باستان که “هانبوک” نامیده می شده، گرفته شده بود. اما بعدها با تعمق بیشتر در نظریه ی یین و یانگ و همچنین تمایز لباس تکواندو از دیگر هنرهای رزمی، لباس آن تغییر کرده و به شکل امروزی درآمد. توبوک فقط برای پوشیدن هنگام تمرین نیست بلکه در هرگونه مسابقاتی از مسابقات شهرستان گرفته تا مسابقات المپیک لازم است. بسیاری از آموزه های فلسفه ی شرقی، اساس تکواندو هستند.در این فلسفه بر توازن در زندگی تاکید زیادی میشود. بسیاری از افراد نمی دانند که چنین فلسفه ای حتی در ساختار توبوک نیز رعایت می شود. سه شکل هندسی در توبوک بکار میرود: مربع (در آستین ها و شلوار)، دایره (در کمربند دور کمر) و مثلث (در پیراهن و یقه ی ۷ شکل). طبق نظریه ی یین و یانگ، سه جز اصلی عالم هستی و سه شکل هندسی بکار رفته در توبوک معنایی مشترک دارند. شلوار نماد زمین است. کمربند، انسان بوده و قسمت بالایی آن که پیراهن است، آسمان می باشد. شکل بی پایان کمربند (دایره) نشانگر دوره ی زندگی انسان بین زمین (شلوار) و آسمان (پیراهن) است. رنگ سفید توبوک نیز نشانه ی پاکی لوح وجود تکواندوکار، صلح و آرامش است. تکواندو فقط دو سبک دارد و هریک از آنها نیز یک نوع توبوک مخصوص خود دارد که کاملا از یکدیگر متمایزند. تو‌بوک تکواندوی سنتی (سبک هیانگ) دارای یقه ی باز بوده که قسمت چپ آن روی قسمت راست قرار می گیرد. در قسمت پایین پیراهن و آستین ها نیز نوارهای سیاهی دیده می شود. توبو‌ک تکواندوی مدرن (سبک پومسه) هم که لباسی آشنا برای همه است، یقه ای ۷ شکل داشته که گاهی اوقات نواری سیاه دور آن می باشد. لباس تکواندو طرح زنبوری Savrina نوجوان ، مرغوب ترین پارچه از جنس پلی استر ( %۴۵ ) و پنبه ( %۵۵ ) می باشد که دارای طرح لانه زنبوری و با کیفیت بسیار عالی دوخت و مقاوم در برابر شست و شوی مداوم و همچنین یک یونیفورم کاملاً منحصر به فرد و پر مصرف می باشد.

فروش اورجیناللباس تکواندو طرح زنبوری SAVRINA نوجوان درفروشگاه منیریه

 

جنس

,

طرح پارچه

کبریتی

محصول

ایران

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “لباس تکواندو طرح زنبوری SAVRINA نوجوان”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید