,

شیکر پرو ۴۰

Availability:

55 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

رنگآبی, مشکی, نارنجی

جنس بدنه پلاستیک

نوع شیکر

فروشگاه منیریه

تومان۳۱.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

55 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

شیکر پرو ۴۰

 

ورزشکاران رشته‌های مختلف مخصوصا بدن‌سازی حین تمرین به یک شیکر مناسب جهت نوشیدن آب و مکمل‌های ورزشی حتما نیاز پیدا می‌کنند؛ شرکت «پرو» (Pro) که در تولید انواع شیکر صاحب‌نام است، یک شیکر مناسب با ظرفیت ۶۰۰ میلی‌لیتر را عرضه کرده است. این مدل دارای محفظه‌ جداسازی آب و پودر است. از طرف دیگر، یک توری مخصوص برای مخلوط کردن مواد در آن در نظر گرفته شده است. پلاستیک مرغوبی که در ساخت این شیکر به‌کار برده شده آن‌را مقاوم ساخته و طول عمر کارکرد آن‌را افزایش داده است. نوع سری و دهانه‌ی شیکر ۶۰۰ میلی‌لیتری شرکت پرو به صورت لوله‌ای طراحی شده است. نسبت به گنجایش این شیکر، وزن سبک ۱۶۰ گرمی آن جالب توجه است و این در حالی است که اگر شیکر پر باشد وزن آن ۷۶۰ گرم خواهد بود. به عنوان دیگر مشخصات فیزیکی این شیکر، ذکر ابعاد ۲۱ × ۷٫۵ × ۷٫۵ سانتی‌متری آن، خالی از لطف نیست. شیکر پرو دارای محفظه‌ جداسازی آب و پودر، دارای توری مخصوص برای مخلوط کردن مواد، جنس پلاستیکی مرغوب، وزن سبک ۱۶۰ گرمی، یک انتخاب مناسب برای ورزشکاران رشته‌های مختلف خواهد بود.

جنس بدنه

پلاستیک

نوع

فروشگاه

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “شیکر پرو ۴۰”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید