,

دستکش بدن سازی پاکستانی

Availability:

8 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

تولید : پاکستان

نوع جنس : 100% Leather

درجه کیفیت :متوسط

رشته مورد نیاز : بدنسازی – دوچرخه سواری – موتور سواری و کسانی که به این نوع دستکش ها نیاز دارند

مورد استفاده در : تمرین

تومان۱۴.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

8 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

دستکش بدن سازی پاکستانی

دستکش بدن سازی پاکستانی جهت محافظت دستان شما عزیزان طراحی شده.  BodyBuilding Gloves نام لاتین دستکش ورزشی بدنسازی میباشد. دستکش بدن سازی پاکستانی مورد استفاده های گوناگونی قرار میگیرد. این دستکش ها از جمله لوازم و تجهیزاتی است که در ورزش های بدنسازی و وزنه برداری مورد استفاده است. در ورزش های قدرتی توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار گرفته می شود. سطح کیفیت تمرینی آنها را در هنگام انجام حرکت های سنگین بهبود میبخشد. دست و پنجه نرم کردن با وسایلی همچون دمبل و هالتر در هنگام تمرین دست را اذیت میکند.

دستکش بدن سازی پاکستانی باعث جلوگیری از این اذیت شدن ها میشود. موجب عرق کردن، ایجاد پینه و تاول در کف دستان ورزشکاران می شود. در بعضی مواقع عرق کردن دستان میتواند باعث لیز خوردن وزنه در دست ورزشکار شود. احتمال مصدومیت در ناحیه مچ و دست ها را پدید می آورد. بیشتر ورزشکاران حرفه ای برای پیشگیری از بروز مشکلات و آسیب ها از آن استفاده میکنند. در هنگام تمرین ترجیح میدهند از دستکش مخصوص بدنسازی استفاده کنند. دستکش ها محافظ دستان شما هستند. توانایی یک تمرین با کیفیت را به شما میدهند.

فواید استفاده از دستکش بدن سازی پاکستانی:

دستکش بدن سازی پاکستانی مزیت های زیادی دارد. استفاده از دستکش بدنسازی در هنگام تمرین امکانات زیادی را برای ورزشکار فراهم می آورد. با آزادی عمل بیشتری حرکات تمرینی را انجام میدهد.

اگر بخواهیم به چند نمونه از فواید استفاده از این ابزار جانبی ورزش بدنسازی اشاره کنیم باید بگوئیم که:
کمک به تبخیر عرق کف دست و انگشتان در هنگام تمرین میکند. باعث جلوگیری از ایجاد پینه و تاول در دست ها و انگشتان میشود. باعث کاهش فشار حاصل از میله به دست ها در هنگام تمرین میشود. حمایت از مفاصل مچ دست ها در هنگام تمرین با وزنه های سنگین در سوپر ست ها. تقویت انعطاف پذیری مچ و انگشتان دست. ایجاد اصطحکاک میان دست و میله (هالتر – دمبل). همچنین  کمک به تمرین با وزنه های سنگین برای مدت زمان طولانی. ایجاد امکان آزادی عمل بیشتر ورزشکار در حین انجام حرکات تمرینی. دستکش بدن سازی پاکستانی.

منابع: وب سایت رسمی آر دی ایکسوب سایت رسمی منیریه

درجه کیفیت

متوسط

تولید

پاکستان

جنس

فروشگاه

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “دستکش بدن سازی پاکستانی”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید