,

دستکش‌ بدنسازی استرج بانوان هایسپو – مشکی آبی

Availability:

3 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

دستکش های ورزشی محافظ دستان شماست

سایزs.m.l

دستکش بدنسازی

جنس استرج

مخصوص بانوان

رنگ مشکی ابی

تومان۳۲.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

3 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

دستکش‌ بدنسازی استرج بانوان هایسپو – مشکی آبی

دستکش‌ بدنسازی استرج بانوان هایسپو – مشکی آبی جنس مقاومی دارد. استفاده از لوازم جانبی در هنگام ورزش یک امر بسیار ضروری است. با وجود لوازم جانبی رایج باز هم بی توجهی به آن‌ها پررنگ است. یکی از لوازم جانبی که استفاده از آن در هنگام ورزش بسیار مهم است دستکش های ورزشی هستند. شاید هنگامی که به باشگاه بدنسازی می‌روید کمتر زمانی این دستکش‌ها را در دست دیگران دیده باشید. اما اهمیت استفاده از آن را به زودی درخواهید یافت.

در باشگاه‌های بدنسازی بدن شما به طور مدام با دستگاه‌های بدنسازی در تماس است. دستکش‌ بدنسازی استرج بانوان هایسپو – مشکی آبی رنگبندی فوق العادi زیبایی دارند. رایج ترین تماس در بین آن‌ها برخورد مداوم دستان شما با میله‌های هالتر و وزنه‌های بدنسازی و دمبل هاست. این ابزار در اغلب موارد از جنس فلزهای سخت ساخته می‌شوند. همچنین روی دسته‌ی دمبل‌ها و میله‌های هلتر معمولا عاج‌ها و شیارهایی تعبیه می‌شوند. این عاج‌ها به دلایل مختلفی روی دسته‌ی وزنه‌ها ساخته می‌شوند. در هنگام تمرین و بر اثر عرق کردن دست، وزنه از دست شما لیز نخورد.

اما کارکردن مداوم با فلز به خصوص شیارهای این وزنه‌ها مضراتی نیز برای دستان شما دارد. اگر شما کسی هستید که روی پوست دستانتان حساس هستید راه فراری نیست. اگر نمی‌خواهید آسیب ببینند حتما باید از این دستکش‌ ها استفاده کنید. این دستکش ها مخصوص بانوان طراحی شده که معمولا نگران پوست خود هستند. رویه داخلی این دستکش‌ها از جنس بسیار مقاومی ساخته شده است.  باعث می‌شود تا دستان شما مستقیما با وزنه و فلز هالتر تماس نداشته باشد. تماس مستقیم دست با میله وزنه به مرور زمان باعث زبر شدن پوست دست میشود. باعث تبدیل شدن آن‌ها به پینه می‌شود.

فروش اورجینال دستکش‌ بدنسازی استرج بانوان هایسپو – مشکی آبی در فروشگاه منیریه
رنگ

جنس

سایز

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “دستکش‌ بدنسازی استرج بانوان هایسپو – مشکی آبی”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید