,

توپ فوتبالstar مدل 0021

Availability:

5 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)


توضیحات تکمیلی

 

  • سایز
    5
  • وزن
    100 گرم
  • سری
    غیر حرفه ای
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تومان۱۳۰.۴۹۱

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

5 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

توپ فوتبالstar مدل 0021

 

توپ فوتبال اولین گزینه مورد نیاز برای انجام بازی فوتبال است. همه علاقه مندان به این رشته پرطرفدار ورزشی دوست دارند تا بیشترین حد ممکن از فوتبال لذت ببرند. بنابراین، بهتر است با جنس، ساختار و طراحی توپ های فوتبال آشنا شوید و بدانید که بهترین برند توپ فوتبال چیست؟! با راهنمای خرید توپ فوتبال همراه باشید.
امروزه، بازی فوتبال عضو جداناپذیر زندگی ما شده است. بیش از ۳.۵ میلیارد از مردم جهان طرفدار فوتبال و تیم‌های ورزشی مختلف هستند. مهم‌ترین ابزار این بازی، توپ فوتبال است. توپ‌های فوتبال در طول تاریخ دچار تغییرات بسیاری شده اند، و واضح است که پیشرفت تکنولوژی بر بهبود کیفیت توپ‌های فوتبال نیز تاثیرگذار بوده است. توپ‌های قدیمی‌تر دارای کوک‌ها و گره‌های برجسته بودند، دقیقا مثل توپ فوتبال آمریکایی! ظاهر آن‌ها نیز به تدریج از سیاه-سفید کلاسیک به رنگ‌های متنوع دیگر تغییر کرد. توپ‌های ابتدایی یک یا دو تکه بودند،، اما رفته رفته بر تعداد تکه‌های موجود در بافت حارجی توپ افزوده شد، توپ‌ها چند لایه شدند و در ساختار هر لایه از فناوری خاصی استفاده شد. علاوه بر این تغییرات، یک نکته ساده دیگر نیز اهمیت خاصی داشت؛ توپ‌های فوتبال امروزی سریعتر، انعطاف پذیر‌تر و نرم‌تر هستند، این ویژگی‌ها به بازیکن فوتبال اجازه می‌دهد تا با استفاده از تکنیک‌های مناسب، کنترل بهتری بر توپ داشته باشد.
حال اگر به فوتبال علاقه دارید، حتما در عمر خود یک توپ فوتبال خریداری کرده‌اید. شاید در همین لحظه که این مقاله را می‌خوانید، به دنبال خرید یک توپ مناسب و با کیفیت هستید. برای خرید یک توپ فوتبال مناسب باید به سایز، جنس و کیفیت ساخت دقت کنید. پس در ادامه با راهنمای خرید توپ فوتبال با ما همراه باشید.

راهنمای سایز بندی توپ فوتبال

اندازه یا سایز توپ فوتبال برای انتخاب و تصمیم گیری بسیار مهم است. هر کسی که به فوتبال علاقه دارد می‌داند که اندازه رسمی توپ‌های فوتبال – توپ‌هایی که در مسابقات رسمی استفاده می‌شود – سایز ۵ است. اما قطعا همه توپ‌های دنیا سایز ۵ نیستند، بنابراین اهداف استفاده متفاوت است. هر سایز توپ جنس و ساختار متفاوتی دارد که متناسب با شرایط جسمی فرد استفاده کننده طراحی شده است.
  • سایز 1: توپ‌های مهارتی یا مینی بال، بهترین گزینه برای کودکانی که به فوتبال و بازی با توپ علاقه دارند (1 تا 3 سال). شاید دیده باشید که بزرگسالان یا بازیکنان حرفه ای نیز با این توپ ها حرکات نمایشی به اجرا بگذارند.
  • سایز 3: کمی بزرگتر از سایز 1، مناسب برای کودکان بین 3 تا 7 سال.
  • سایز 4: مناسب افراد بزرگتر از 11 سال.
  • سایز 5: مسابقات و تمرینات جوانان، امید و بزرگسالان.

جنس توپ های فوتبال

سطح خارجی یا پوسته توپ فوتبال معمولا از دو جنس ماده ساخته شده است: پی وی سی یا پلی اورتان. پی وی سی با دوام‌تر و تطبیق پذیر‌تر است، و به همین خاطر در ساختار توپ‌های تمرینی استفاده می‌شود، چراکه تعداد دفعات ضربه زدن زیاد و طولانی مدت است. توپ‌های پلی اورتانی نرم‌تر هستند و دقت ضربه زنی به آن‌ها بهتر است. ساختار توپ‌های حرفه‌ای و توپ‌های مسابقات روز دنیا از پلی اورتان است. البته روش تولید کارخانه و بافت پوسته نیز بر کیفیت توپ تاثیرگذار است. توپ‌های تمرینی به صورتی ساخته می‌شوند که مقاوت بهتری در برابر آب یا کثیفی از خود نشان دهند. بادکنک یا تویوب میانی توپ نیز اهمیت خاصی دارد. امروزه، دو نوع جنس برای ساختار تویوب توپ وجود دارد: لاستیک مصنوعی بوتیل و لاستیک خام لتکس. توپ‌های تمرینی معمولا از بوتیل و توپ‌های حرفه ای‌تر معمولا از لتکس هستند. تجربه نشان داده است که بوتیل در حفظ هوای داخل توپ و ظاهر آن در یک دوره بلند مدت‌تر عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.
جنس

وزن

نوع توپ

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “توپ فوتبالstar مدل 0021”

There are no reviews yet.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…