-10%
,

توپ فوتبال سری ونتاگیا مدل 1900

Availability:

16 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

  • سایز: 4
  • وزن: 70 گرم
  • سری: غیر حرفه ای
  • جنس: پلاستیک
  • نوع استفاده: سالن

تومان۱۰۸.۰۰۰ تومان۱۲۰.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

16 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

تومان۷۱۴.۰۰۰ for 3 item(s)

توپ فوتبال سری ونتاگیا مدل 1900

ضمانت کیفیت وسلامتتوپ فوتبال سری ونتاگیا مدل 1900

توپ به عنوان اصلی ترین ابزار برای ورزش فوتبال شناخته میشود که بدون آن بازی معنایی پیدا نمی کند 22 نفری که در زمین هستند همه نگاهشان به آن خیره است و مسیر حرکت آن را دنبال می کنند ، با رد شدنش از خط دروازه خیلی ها از جا می پرند و خیلی ها سرجایشان میخکوب میشوند ، خیلی ها آن را به زمین میکوبند خیلی ها آن را می بوسند ، توپ نمادی از بروز خشم و نفرت و غم و شادی در فوتبال است.
تاریخچه استفاده از توپ بر میگردد به قرونی که انسان دوست داشت برای تفریح و سرگرمی بازی خاصی انجام بدهد که در آن زمان بازی با جمجمه مدور بعضی حیوانات و حتی جمجمه انسان رایج بود و بعد ها گرد کردن پارچه و پوست حیوانات بشکل توپ جایگزین آن شد و تا به امروز که این فرم را حفظ نموده و فقط جنس آن تغییرات زیادی را به خود دیده است.
امروزه دنیای توپ فوتبال آنقدر پیشرفت کرده که برای هر نوع مسابقه و هر نوع زمین یک توپ مخصوص به خود وجود دارد تا بازیکنان بهترین کارایی خود را در زمین با آن نشان بدهند.

توپ مسابقه تا حدود زیادی به توپ مسابقه تضمینی شباهت دارد ولی توسط سازمان های تعیین استاندارد خصوصی مورد تایید قرار می گیرد ، NFHS و NCAA دو مرکز اصلی هستند که به غیر از فیفا مراجع معتبر در این زمینه شناخته میشوند.
NFHS فدراسیون ملی نظارت بر انجمن های دبیرستانی است که قوانین مسابقات و فعالیت های ورزشی در دبیرستان های آمریکا را وضع می کند.
NCAA انجمن ملی ورزش های دانشگاهی به عنوان یک موسسه غیر انتفاعی که توسط 1281 موسسه ، سازمان و فرد شخصی طبق یک قانون مدون مدیریت میشود.

سایز توپ فوتبال ساحلی اندازه توپ داخل سالن است ولی در وزن بواسطه بازی در سطح ماسه ای نرم و ناهموار خیلی کمتر از نمونه سالنی است و دارای سطحی صیقلی و بسیار نرم است تا بازیکن بخاطر بازی با پای برهنه آسیبی به وی وارد نشود.
این نوع توپ ها نیز کاملا ضد آب هستند.

ساختار توپ های فوتبال

پنل یا تکه های به هم وصل شده توپ از کارایی اصلی اشان پرواز بدون انحراف در هوا است ، این پنل ها میتواند بصورت تمام اتوماتیک یا تماما دستی به هم وصل شده باشند.
این پنل ها در تعداد های مختلفی در کنار هم قرار می گیرند ، توپ های 32 پنل معمول ترین آنها هستند ولی مدل های 18 و 26 پنل نیز طراحی میشوند.
برندهای نایک و آدیداس سرامد تولید کنندگان توپ فوتبال هستند تقریبا هر تورنومنت مهمی را بصورت ماراتن وار در قبضه خود دارند بعد از این برندها ، select و mitre و uhlsport برندهای مهم تولید کننده توپ محسوب میشوند.
این پنل ها بصورت سنتی بوسیله تودوزی به هم وصل میشوند ولی در توپ های پیشرفته و امروزی بوسیله پرس اینکار انجام میشود که باعث کروی شدن توپ و در نهایت گردش بهتر توپ در هوا و همچنین ضد آب شدن نیز میشود.

فروش اورجینالتوپ فوتبال سری ونتاگیا مدل 1900درفروشگاه منیریه

توپ فوتبال model HDF01 به همراه یک عدد سوت

توپ فوتبالbeta

توپ فوتبال نایک مدل Barclays Premier League

توپ فوتبال زمین چمن طرح پرسپولیس

توپ فوتبال دوختی پاکستان برند Derby Star

توپ فوتبال چمن مصنوعی آدیداس

توپ فوتبال پرسی آدیداس بوندس لیگا

 

جنس

وزن

نوع توپ

سری

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “توپ فوتبال سری ونتاگیا مدل 1900”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید