,

اسکوتر برقی اسمارت مدل فشن CRMC

Availability:

19 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


توضیحات تکمیلی

 

کشور مبدا برندچین
مناسب برایکودکان , بزرگسالان , فری استایل
ابعاد بسته بندی25*27*65 سانتی‌متر
وزن بسته بندی11000 گرم
اسکوتر10600 گرم
وزن قابل تحمل120 کیلوگرم
جنس بدنهABS
فاصله دو محور چرخ56 سانتی‌متر
عرض بدنه20 سانتی‌متر
جکندارد
نوع فرمانثابت
قطر چرخ200 میلی‌متر
جنس چرخلاستیک فشرده
تعداد چرخ2 عدد

تومان۲.۱۷۸.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

19 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

اسکوتر برقی اسمارت مدل فشن CRMC

 

دلیل نام گذاری این دستگاه به نام اسمارت ویل فشن تنها به دلیل رنگ بندی خاص این محصول می باشد که چون از رنگ های فشن و خاص در آن استفاده شده است به این اسم نام گذاری شده است و از نظر کیفیت و امکانات تفاوتی ندارد. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مولتی کالر که اسم های دیگر این محصول اسکوتر هوشمند، اسمارت ویل، آیرور، ایربرد، هاوربرد، اسکوتر برقی، اسکوتر شارژی، اسمارت بالانس اسکوتر، اسمارت اسکوتر، اسمارت ویل ، اسمارت بالانسر، اسمارت برد، هاور برد، بالانس برد، ایو هاک، سلف بالانسر، سلف برد، سگ وی و … می باشد. اسمارت ویل نام یک اسکوتر برقی و هوشمند است که نظر هر انسانی را به خود جلب میکند، شما می توانید برای بازی، سرگرمی، رقص، تفریح، در مسافرت، کنار دریا، برروی آسفالت، در مسابقات و … از اسمارت ویل بهره ببرید. اسمارت ویل در رنگ بندی های مختلف موجود است که میتواند پوشش دهنده انواع نیاز های مختلف باشد . وجود دو چراغ پرنور بر روی اسمارت ویل این امکان را برای شما ایجاد میکند که بتوانید در تاریکی و شب هنگام نیز از آن بهره ببرید . اسمارت ویل می تواند تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل کند و باحداکثر سرعت ۲۰ کیلومتر برساعت تا مسافت ۲۰ کیلومتر شما را حمل نماید . زمان هربار شارژ باتری تنها ۹۰ دقیقه می باشد. ارتقا جنس بدنه و کیفیت آن نسبت به محصولات مشابه اسمارت ویل را از هرگونه ضرب دیدگی و آسیب حفظ میکند . این دستگاه کاملا ضد آب است و میتوانید در محیط های خیس و مرطوب نیز از آن بهره ببرید اماتوصیه می شود برای افزایش عمر دستگاه از این کار خودداری نمایید . اسمارت ویل دارای ۲ چرخ و ۲ موتور می باشد . در کمتر از ۱۵ دقیقه می توانید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید . اسمارت ویل کاملا شما را حس میکند و ذهنتان را برای حرکت میخواند کافی است کمی پایتان را به جلو ، عقب ، چپ و یا راست متمایل کنید تا اسمارت ویل شما را به همان جهات ببرد .
فاصله دورمحور چرخ

۵۶سانتی متر

جک

ندارد

نوع فرمان

ثابت

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “اسکوتر برقی اسمارت مدل فشن CRMC”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید