,

بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope

Availability:

20 در انبار (فعال برای پیش سفارش)


بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope

این بندها برای ارتش آمریکا استفاده میشده و مقاومت عالی ای در برابر وزن و فشار دارد.

جنس این بندها ضخیم و خوب میباشد.

بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope

تومان۶۶۰.۰۰۰

* توجه: حتما حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید(به سفارشاتی که قبل از تماس صورت گرفته باشند هیچ گونه رسیدگی نخواهد شد "لطفا تماس بگیرید")
به دلیل وجود نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از خرید و تکمیل فرایند پرداخت از قیمت بروز و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمائید.


توجه:
خواهشا به موجودی کالا دقت بفرمائید، اگر برای پیش فروش بود، تحت عنوان (می توان پیش خرید کرد) به این معناست محصول مورد نظر در انبار موجود نمیباشد ولی امکان رزرو توسط شما وجود دارد، زمان ارسال محصولات پیش فروش مشخص نمیباشد اما به محض موجودی کالا برای مشتریان عزیزی که کالا را رزرو کرده اند سه بار پیامک(هر 24ساعت یک پیامک) به منظور اطلاع رسانی موجود شدن کالا ارسال خواهد شد که هاوی لینک ئرداخت و تکمیل خرید میباشد
به همین دلیل در مرحله پیش خرید محصول هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید.
لطفا قبل از سفارش به این موضوع توچه کامل بفرمائید تا برای پیگیری سفارش بصورت آگاهانه اقدام بفرمائبید. با تشکر

تمام این مسائل در صفحه قواین منیریه ذکر شده است، ورود به صفحه قوانین فروشگاه منیریه، کلیک کنید.

برای کسب اطمینان از قیمت بروز و موجودی لطفا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس:

شماره همراه جهت هماهنگی: 09122954964

ایمیل: info[at]moniriyeh.ir

20 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope

بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope مناسب استفاده در باشگاه میباشد. تمرینات battle rope از جدیدترین و داغ ترین موضوعات دنیای تناسب اندام در چند سال اخیر می باشند. بتل روپ زمانی یک وسیله خاص برای ورزش کاران حرفه ای به شمار می رفت. اما امروزه تقریبا در تمام باشگاه های خوب می توان آن را پیدا کرد. در این مطلب قصد داریم این وسیله ورزشی را به شما معرفی کنیم. همینطور برخی از تمرینات پیشرفته و مفید آن را آموزش میدهیم.

فواید تمرینات بتل روپ (بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope)

تمرین مقاومتی برای بالاتنه

وقتی سعی می کنید شدت تمرین خود را حفظ کنید، سطح اسید لاکتیک بالاتنه شما افزایش می یابد. این اتفاق خوبی است، زیرا با محوریت پاها انجام می شود. انجام تمرینات بتل روپ، توانایی ورزشکار در بلند کردن اجسام را افزایش میدهد. همینطور سطح عملکرد ورزش کاران رشته های مبارزه ای را بهبود می بخشد.

بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope

مفرح بودن

تمرینات انجام شده با این وسیله، مفرح تر از سایر دستگاه های باشگاه می باشد. بسیاری نه به دلیل تنبلی، بلکه به دلیل کسل کننده بودن باشگاه، ورزش را متوقف میکنند. اغلب افراد از محیط بی روح باشگاه خسته می شوند. این محیط در ۳۰ سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. اما استفاده از وسایلی مانند بتل روپ، روح تازه ای در باشگاه ها دمیده است. این ابزار جذاب و منحصر به فرد بوده و حس بازی کردن به فرد می دهد.بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope.

استقامت ذهنی

مهمترین چیزهایی که یک فرد می تواند در هنگام ورزش کردن یاد بگیرد، استقامت ذهنی و توانایی غلبه بر موانع است. برای فرد تازه کار حفظ شدت تمرین به مدت ۱ دقیقه یک هدف بلند پروازانه به نظر می رسد. اما تمرین مداوم به آن ها کمک می کند تا بر موانع ذهنی خود غلبه کنند. در نتیجه اعتماد به نفس و انتظارات خود را بهبود میبخشند. بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope.

اصلاح توازن قدرت/تعادل بدن

موج های تولید شده در بتل روپ حرف های زیادی برای گفتن دارند. اگر به حرکت موج ها نگاه کنید، متوجه می شوید که نحوه حرکت دو طرف بدنتان مثل هم نیست. مثلا ممکن است موج های ایجاد شده در یک طرف کوچکتر، نا منظم تر و … باشند. یکی از جنبه های مثبت تمرین با بتل روپ این است که به مرور زمان، این تفاوت ها کاهش میابد. پس قدرت و نحوه حرکت دو طرف بدن متعادل می شود.

نحوه استفاده صحیح از بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope

ریلکس باشید.
نفس بکشید.
کل بدن خود را تمرین دهید.
نوع

رنگ

فروشگاه

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “بتل روپ ۱٫۵ اینچ – ۱۲ متر Battle Rope”

There are no reviews yet.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید